@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja men lr hur!! jag msåte verkligen ta transfererings provet snart Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det gör jag med, men jag tänker ta mig dit om jag så skall behöva gå Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst är det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie Ja, det vore jättekul! Men jag bor så långt bort från Uppsala, så jag vet inte om jag kan. /: Synd att man inte kan transferera sig vid såna här tillfällen D: Men jag ska fundera på det. Har läst igenom infon och det verkar sjukt roligt! Skulle jättegärna gå. Sen är det en annan sak om mina föräldrar tillåter det. x3 du har ett år på dig att få dem att låta dig åka ![]()
8 jul, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Vill bo närmare Malmö D: Kan glömma att jag får åka till Malmö för att se ESC nästa år, är ca 150 mil dit D:
8 jul, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur!! jag msåte verkligen ta transfererings provet snart Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det gör jag med, men jag tänker ta mig dit om jag så skall behöva gå Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst är det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie Ja, det vore jättekul! Men jag bor så långt bort från Uppsala, så jag vet inte om jag kan. /: Synd att man inte kan transferera sig vid såna här tillfällen D: Men jag ska fundera på det. Har läst igenom infon och det verkar sjukt roligt! Skulle jättegärna gå. Sen är det en annan sak om mina föräldrar tillåter det. x3 du har ett år på dig att få dem att låta dig åka Den tiden kan jag behöva x3 8 jul, 2012 19:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha annars får någon kidnappa dig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja men lr hur!! jag msåte verkligen ta transfererings provet snart Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det gör jag med, men jag tänker ta mig dit om jag så skall behöva gå Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst är det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie Ja, det vore jättekul! Men jag bor så långt bort från Uppsala, så jag vet inte om jag kan. /: Synd att man inte kan transferera sig vid såna här tillfällen D: Men jag ska fundera på det. Har läst igenom infon och det verkar sjukt roligt! Skulle jättegärna gå. Sen är det en annan sak om mina föräldrar tillåter det. x3 du har ett år på dig att få dem att låta dig åka Den tiden kan jag behöva x3 men lycka till ♥ ![]()
8 jul, 2012 19:52 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Jag håller på med en ny karaktär till min berättelse, Fog är hans namn, jag diggar det faktiskt. ♥
» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 19:52 |
|
EmahS
Elev |
8 jul, 2012 19:52 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Åh, dem skrämmer mig D: » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 19:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 19:55 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: nej den var jätte söt ^^ Men ljudet som dem gör...D: » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen