@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
8 jul, 2012 19:36 |
|
melle-hjrta
Elev |
ibland kan min kära tvillingsyster vara väldigt random... jag gick nyss ut ur mitt rum och hon började skjuta mig med en låtsas pistol xD slår vad om att hon är adopterad
8 jul, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie 8 jul, 2012 19:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja visst är det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie ![]()
8 jul, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag råkade sätta mig på mina solglasögon jag köpte idag D:
8 jul, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst är det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie Ja, det vore jättekul! Men jag bor så långt bort från Uppsala, så jag vet inte om jag kan. /: 8 jul, 2012 19:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha det gör jag med, men jag tänker ta mig dit om jag så skall behöva gå Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst är det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie Ja, det vore jättekul! Men jag bor så långt bort från Uppsala, så jag vet inte om jag kan. /: ![]()
8 jul, 2012 19:42 |
|
Cyachi
Elev |
IvveKingh Kanske inte liten i sig, men liten för evenemanget i fråga. När det handlar om ESC så är det ju inte bara vi svenskar, utan hela Europa som vill se. Finns en massa hardcore fan därute, som tittar live varje år. Lite svårt att få plats med alla som vill se i en arena som tar 500-15000 pers. Friends Arena tar iallafall 35000, vilket skulle ge många fler chansen att se live!
8 jul, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det gör jag med, men jag tänker ta mig dit om jag så skall behöva gå Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja visst är det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! Åh, nicie Ja, det vore jättekul! Men jag bor så långt bort från Uppsala, så jag vet inte om jag kan. /: Synd att man inte kan transferera sig vid såna här tillfällen D: Men jag ska fundera på det. Har läst igenom infon och det verkar sjukt roligt! Skulle jättegärna gå. Sen är det en annan sak om mina föräldrar tillåter det. x3 8 jul, 2012 19:48 |
|
scarhead
Lärare |
8 jul, 2012 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen