@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag med!! vrf är det så långt kvar Längtar som en tok till Riddikulus 2013, gaaaahh! ![]()
8 jul, 2012 19:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Jag med!! vrf är det så långt kvar Längtar som en tok till Riddikulus 2013, gaaaahh! Jag tänker gå runt och skaffa autografer av ALLA mugglismedlemmar. Inklusive dig 8 jul, 2012 19:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ginny00: Haha vilken smart ide xD haha men ja skaffa du en av mig vad du nu skall göra med den xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Jag med!! vrf är det så långt kvar Längtar som en tok till Riddikulus 2013, gaaaahh! Jag tänker gå runt och skaffa autografer av ALLA mugglismedlemmar. Inklusive dig ![]()
8 jul, 2012 19:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Haha vilken smart ide xD haha men ja skaffa du en av mig vad du nu skall göra med den xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Jag med!! vrf är det så långt kvar Längtar som en tok till Riddikulus 2013, gaaaahh! Jag tänker gå runt och skaffa autografer av ALLA mugglismedlemmar. Inklusive dig Äh, autografer av awesome människor behöver man väl alltid? 8 jul, 2012 19:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ginny00: haha ja kanske xD men då är jag nog fel människa xD haha men jag kan ta din autograf i stället Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Haha vilken smart ide xD haha men ja skaffa du en av mig vad du nu skall göra med den xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Jag med!! vrf är det så långt kvar Längtar som en tok till Riddikulus 2013, gaaaahh! Jag tänker gå runt och skaffa autografer av ALLA mugglismedlemmar. Inklusive dig Äh, autografer av awesome människor behöver man väl alltid? ![]()
8 jul, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C:
8 jul, 2012 19:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är ett hp konvent ^^^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: http://riddikulus2013.wix.com/home#! ![]()
8 jul, 2012 19:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Riddikulus 2013? Åh, vad är det som jag har missat? C: riddikulus2013.wix.com Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: haha ja kanske xD men då är jag nog fel människa xD haha men jag kan ta din autograf i stället Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Haha vilken smart ide xD haha men ja skaffa du en av mig vad du nu skall göra med den xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ginny00: Jag med!! vrf är det så långt kvar Längtar som en tok till Riddikulus 2013, gaaaahh! Jag tänker gå runt och skaffa autografer av ALLA mugglismedlemmar. Inklusive dig Äh, autografer av awesome människor behöver man väl alltid? Du vill inte ha den, den är det fulaste som finns. 8 jul, 2012 19:27 |
|
melle-hjrta
Elev |
NEEEEJ! JAG KOMMER VARA UTAN INTERNET I EN HEL VECKA! VILKET BETYDER ATT JAG KOMMER INTE KUNNA VARA INNE PÅ MUGGLIS PÅ EN HEL VECKA! DISASTER
the world have come to an end.... 8 jul, 2012 19:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen