@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det är bara att skriva en massa ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ja då det ska jag, men du är ju nästan där ja, de gör jag ja, det är det 8 jul, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Någon som har lust att uggla? :3
Jag är på humör att prata (eller, ja, skriva) med människor, haha. Så har du tråkigt eller vill snacka med nån så skicka gärna en uggla! C: 8 jul, 2012 19:04 |
|
Pixie
Elev |
Flowery Forever Shoes
nån liten snäll mugglis med 500 kr?? Spoiler: du får gärna skänka 500 till abdifonden mig. Eller ger du skorna till mig. Det skulle Abdi jag uppskatta. Snälla! Abdi jag behöver din hjälp! Ring 072 02618 67. Tack för din hjälp. Tryck här för att visa! å föressten, jag har strl 36 owo
8 jul, 2012 19:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det går fortare än du tror Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det är bara att skriva en massa ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ja då det ska jag, men du är ju nästan där ja, de gör jag ja, det är det ![]()
8 jul, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som har lust att uggla? :3 Jag är på humör att prata (eller, ja, skriva) med människor, haha. Så har du tråkigt eller vill snacka med nån så skicka gärna en uggla! C: Jag kan uggla om du vill? 8 jul, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det går fortare än du tror Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det är bara att skriva en massa ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ja då det ska jag, men du är ju nästan där ja, de gör jag ja, det är det ja, det tror jag nog det gick fortare änvad jag trodde att bli Master of Death 8 jul, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: Jag är irriterad. Min bror sitter bredvid mig vid sin dator och skriker en massa svärord för att han dör på sitt spel. Morr.... Sätt på otroligt hög musik, vett ja. Eller varför inte slänga en hink vatten över honom, det vore väl snällt? : D 8 jul, 2012 19:07 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: Jag är irriterad. Min bror sitter bredvid mig vid sin dator och skriker en massa svärord för att han dör på sitt spel. Morr.... Sätt på otroligt hög musik, vett ja. Eller varför inte slänga en hink vatten över honom, det vore väl snällt? : D YES, men nej. Då skulle jag inte få sitta här nere ;___; » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 19:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 19:09 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Cyachi: IvveKingh Åh, grattis vad kul! Jag bor i Stockholm (i närheten iallafall) och hade verkligen hoppats på att ESC skulle hållas där, i nybyggda Friends Arena. Arenan i Malmö är så liten att det troligtvis kommer bli omöjligt att få tag i en biljett. Haha, liten kan man ju inte säga att den är 8 jul, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen