@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av EmahS: Ikväll ska mina kompisar vara med på tv4 på bästa sändningstid. åhå som jag längtar. hah Fett! Vilket program? Ska lätt kolla Hem till Tyringe hah. Jag kommer dö av skratt. Det är med i bandet de ska följa, "My Remorse". Jag har absolut inget att göra med någon annan i serien!
8 jul, 2012 18:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag ![]()
8 jul, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt 8 jul, 2012 18:49 |
|
Cyachi
Elev |
IvveKingh Åh, grattis vad kul! Jag bor i Stockholm (i närheten iallafall) och hade verkligen hoppats på att ESC skulle hållas där, i nybyggda Friends Arena. Arenan i Malmö är så liten att det troligtvis kommer bli omöjligt att få tag i en biljett.
8 jul, 2012 18:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ![]()
8 jul, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ja då det ska jag, men du är ju nästan där 8 jul, 2012 18:54 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Jag är irriterad. Min bror sitter bredvid mig vid sin dator och skriker en massa svärord för att han dör på sitt spel. Morr....
» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 18:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ja då det ska jag, men du är ju nästan där ![]()
8 jul, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ja då det ska jag, men du är ju nästan där ja, de gör jag 8 jul, 2012 19:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är bara att skriva en massa ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nu får du kämpa till nästa steg Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Grattis Jag har blivit Master of Death idag TACK Ja det är ALLTID roligt ja då det ska jag, men du är ju nästan där ja, de gör jag ![]()
8 jul, 2012 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen