@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Men det är bara det att jag har skitsvårt för att prata med personer irl, särskillt om detta. :'/
Jag vill inte såra någon, absolut inte, även fast de kanske inte bryr sig om mig. Men jag ser ingen annan utväg till detta, så självmord är min lösning. Önskar att jag kunde göra det utan att riskera att någon blir ledsen. 8 jul, 2012 17:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du behöver inte prata med någon i irl! Det är jätte sällan jag gör det. dem jag pratar med finns på mugglis och det gör det så mycket lättare att prata med dem då. man kan inte säga allt i irl men det är mkt lättare över en skärm för då kan inte den andra personen bedöma dig på samma sätt. så jag rekommenderar verkligen att du hittar någon underbar människa som kan hjälpa dig!Cara Riddle: Men det är bara det att jag har skitsvårt för att prata med personer irl, särskillt om detta. :'/ Jag vill inte såra någon, absolut inte, även fast de kanske inte bryr sig om mig. Men jag ser ingen annan utväg till detta, så självmord är min lösning. Önskar att jag kunde göra det utan att riskera att någon blir ledsen. jag har som sagt mina här och en vän i irl som hjälper mig. det känns bättre när man pratar med någon ![]()
8 jul, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Du behöver inte prata med någon i irl! Det är jätte sällan jag gör det. dem jag pratar med finns på mugglis och det gör det så mycket lättare att prata med dem då. man kan inte säga allt i irl men det är mkt lättare över en skärm för då kan inte den andra personen bedöma dig på samma sätt. så jag rekommenderar verkligen att du hittar någon underbar människa som kan hjälpa dig!Cara Riddle: Men det är bara det att jag har skitsvårt för att prata med personer irl, särskillt om detta. :'/ Jag vill inte såra någon, absolut inte, även fast de kanske inte bryr sig om mig. Men jag ser ingen annan utväg till detta, så självmord är min lösning. Önskar att jag kunde göra det utan att riskera att någon blir ledsen. jag har som sagt mina här och en vän i irl som hjälper mig. det känns bättre när man pratar med någon Aha, okej. :'3 Kanske ska testa det någon gång då. c: 8 jul, 2012 17:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: starta en tråd i 15 + det gjorde jag och ja jag fick massa hjälp Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Du behöver inte prata med någon i irl! Det är jätte sällan jag gör det. dem jag pratar med finns på mugglis och det gör det så mycket lättare att prata med dem då. man kan inte säga allt i irl men det är mkt lättare över en skärm för då kan inte den andra personen bedöma dig på samma sätt. så jag rekommenderar verkligen att du hittar någon underbar människa som kan hjälpa dig!Cara Riddle: Men det är bara det att jag har skitsvårt för att prata med personer irl, särskillt om detta. :'/ Jag vill inte såra någon, absolut inte, även fast de kanske inte bryr sig om mig. Men jag ser ingen annan utväg till detta, så självmord är min lösning. Önskar att jag kunde göra det utan att riskera att någon blir ledsen. jag har som sagt mina här och en vän i irl som hjälper mig. det känns bättre när man pratar med någon Aha, okej. :'3 Kanske ska testa det någon gång då. c: ![]()
8 jul, 2012 17:39 |
|
EmahS
Elev |
Alltså.
Fuck vad mina vänner tycker att vi ska ge för skitpresenter i bröllopspresent. Jag har aldrig förstått idéen med att ge skitsaker som bara kommer att stå och damma, för att det är sånt man ger på bröllop.
8 jul, 2012 17:40 |
|
IvveKingh
Elev |
Jag gillar glass.
8 jul, 2012 17:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
snart klar med andra kapitlet
![]()
8 jul, 2012 17:47 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av J-star Black: Alltså jag vill ha eurovision finalen i Sthlm, i Friends arena! Varför vill SVT ha den i Malmö??????? Jag fattar inte logiken, Arenan i Malmö tar högst 20 000 personer medan Friends arena tar 65 000 personer. Vilken kommer vi då tjäna mest på? Sthlm är Sveriges huvudstad, vårat ansikte utåt. Om Friends Arena hade haft Eurovision hade planen varit att ta 35'000 pers. Mångkulturella Malmö är den idealiska staden för det här internationella evenemanget, säger SVT:s vd Eva Hamilton. och. alla vet väl att Sthlm ligger på Sverige baksida? Nej. Men jag som skåning är galet glad att Eurovision hålls i Malmö Arena. Oj, det blev visst fel siffra. Ja, jag förstår att folk i trakten är glada och det är kul att vi inte har alla saker på ett och samma ställe. Men det är fortfarande en stor skillnad mellan 20 000 och 35 000 ![]() ![]()
8 jul, 2012 18:20 |
|
EmahS
Elev |
8 jul, 2012 18:23 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av EmahS: Ikväll ska mina kompisar vara med på tv4 på bästa sändningstid. åhå som jag längtar. hah Fett! Vilket program? Ska lätt kolla 8 jul, 2012 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen