One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: Oh god, jag har sett den där reklamen! o.o Jag minns det! Jag typ hoppar i soffan och kvider av glädje och syrran stirrar på mig som om jag var helt galen..Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Hahah, fail. Men vänta, är det färgat? o.o Vilken hårfärg har han egentligen? brunt! ^^ Finns det någon bild på det? :3 Inte brunt. Mörkblont Men jag vet inget om någon bild tyvärr... Du har väl bilden på din profilbild? xD Edit; Pratar ni om reklamen där de sjunger What makes you beautiful eller någon annan? Vi pratar om när dom sjunger WMYB när dom gör reklam för Up all night. 26 jul, 2012 13:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är bara två år yngre! :'DDD Omg. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 13:28 |
|
IamAK
Elev |
jag är 1 år äldre än harry. hej gamlis hej. och scarhead, när du blir äldre kommer 6 år inte vara så stor skillnad xD 26 jul, 2012 13:37 |
|
scarhead
Lärare |
IamAK - hahha ja, tur det
26 jul, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
scarhead: jag är 5 år, 9 månader och 21 dagar yngre än Harry
26 jul, 2012 13:50 |
|
Optic
Elev |
Jaag är 5 år och 1 dag yngre än Niall!!!
Och jag är ca. 7 år yngre än Louis, buhuuhuhuhu. Men Ida är bara ca. 3 år yngre än Harry, det ni!!! 26 jul, 2012 13:52 |
|
scarhead
Lärare |
26 jul, 2012 13:55 |
|
Quidditch
Elev |
26 jul, 2012 13:56 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 13:59 |
|
scarhead
Lärare |
alltså jag kan vara lillasyster till en av killarna that is totally okay
typ Harry vi har båda lockigt hår och likadan humor vi har lika... snuskig humor wat who said dat 26 jul, 2012 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen