@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Knizzlare: jag är tolv och sitter och planerar och oroar mig inför mitt gymnasieval normalunge.se Hoho, jag är tolv och har redan bestämt att jag ska bo ihop med Aivilio(i alla fall tills vi inte är fattiga studenter längre) i Uppsala och nästan bestämt vart jag ska jobba.. 8 jul, 2012 11:42 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Borttagen: hahahaha! Skrivet av 9te: Skrivet av Borttagen: hehehe, jag heter Fredriksson i efternamn.. "Teddybjörnen Fredriksson hans nos den var en gran... AV GARN" ALTSÅ NATTHUMOR AHAHAH omg vad coolt 8D "Tuta och kör Ernie!"
8 jul, 2012 11:54 |
|
smartbabe
Elev |
Kära mugglisar, nu får ni hjälpa mig med att välja facebook cover igen...
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() Så, vilken ska jag välja? D: ![]()
8 jul, 2012 11:56 |
|
scarhead
Lärare |
8 jul, 2012 11:57 |
|
smartbabe
Elev |
8 jul, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2012 11:58 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
8 jul, 2012 12:03 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av J-star Black: Alltså jag vill ha eurovision finalen i Sthlm, i Friends arena! Varför vill SVT ha den i Malmö??????? Jag fattar inte logiken, Arenan i Malmö tar högst 20 000 personer medan Friends arena tar 65 000 personer. Vilken kommer vi då tjäna mest på? Sthlm är Sveriges huvudstad, vårat ansikte utåt. Om Friends Arena hade haft Eurovision hade planen varit att ta 35'000 pers. Mångkulturella Malmö är den idealiska staden för det här internationella evenemanget, säger SVT:s vd Eva Hamilton. och. alla vet väl att Sthlm ligger på Sverige baksida? Nej. Men jag som skåning är galet glad att Eurovision hålls i Malmö Arena.
8 jul, 2012 12:08 |
|
Celebikai
Elev |
Haha, jedward twittrade nyss att dom unfollowar fans på twitter pga att vissa fans tycker att det är orättvist OCH TWITTER ÄR FULLT AV DRAMA!
![]()
8 jul, 2012 12:35 |
|
EmahS
Elev |
Solen skiner, och jag sitter inomhus och chillar istället.
Tror jag ska ta min OotP-bok som jag inte läst i sen mars, och flytta ut till solsängen på altanen. och kanske ta en snabb powernap innan lunchen
8 jul, 2012 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen