@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Celebikai: kollar på sommarkrysset, nu är det icona pop, sen är det ivi adamou! ♥ Ivi ska jag se live på måndag
7 jul, 2012 20:33 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Celebikai: kollar på sommarkrysset, nu är det icona pop, sen är det ivi adamou! ♥ Ivi ska jag se live på måndag omg var då? :o ![]()
7 jul, 2012 20:36 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av EmahS: Skrivet av Celebikai: kollar på sommarkrysset, nu är det icona pop, sen är det ivi adamou! ♥ Ivi ska jag se live på måndag omg var då? :o på Rix Fm Festival i Kristianstad
7 jul, 2012 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skriver på min J.B.-fanfic
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
SNAP SNAP DOGIDSHPIGJDSPGOIJ
DE ÄR KLARA MED INSPELNINGEN AV THE HOBBIT, VET NI VAD DET BETYDER? Spoiler: Tryck här för att visa! GREAT SNAKES, WHAT A DAY! 7 jul, 2012 20:40 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Celebikai: Skrivet av EmahS: Skrivet av Celebikai: kollar på sommarkrysset, nu är det icona pop, sen är det ivi adamou! ♥ Ivi ska jag se live på måndag omg var då? :o på Rix Fm Festival i Kristianstad vad kul visste inte ens att hon skulle dit ![]()
7 jul, 2012 20:42 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag äter brownie-glass. Det är den godaste glassen som finns.
Skrivet av Solkatten: CHUCK TESTA!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag behöver en kompis som jag kan fangirla med. Ärligt talat. Fangirla om vadå? Om One Direction, Cody Simpson, Litesound och Eric Saade Okej. Vet bara vilka 1D och Eric Saade är men gillar ingen av dem, haha. xD Ingen av mina vänner gillar 1D, Eric Saade, Cody Simpson eller Litesound. De gillar Justin Bieber, vilket inte jag gör. Eller så är de fotbollsnördar :s Haha, är så olika mina kompisar som man kan bli xD Det enda jag kan typ fangirla med mina kompisar om är Harry Potter och Jedward. Båda mina kompisar är stora HP-fans men bara en av dem gillar Jedward. Jag skulle vilja ha en kompis som också gillade Michel Telo, haha. Hans låtar är bäst.
7 jul, 2012 20:46 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Lite kul när någon ringer och man fattar att någon busringer och man hör den säga i bakrunden: "Förresten vem är det vi ringer" ".... lillasyster" och så lägger den på XD
7 jul, 2012 21:27 |
|
Celebikai
Elev |
DET SPELAS JÄTTEHÖG MUSIK FRÅN NÅGONSTANS JAG VET INTE VART OCH DET ÄR JOBBIGT
tänker stänga fönstret även om det blir varmt då FÖR JAG ORKAR INTE MAN HÖR INTE ENS VAD SOM SPELAS ![]()
7 jul, 2012 21:28 |
|
Luc
Elev |
The amazing spider-man var så himla bra. Och min tunga är helt trasig för jag har ätit för mycket surt godis. Ack
Rädd. 7 jul, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen