One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Hoppas jag hinner fylla 13/äldre och jag får åka till Stockholm så jag kanske får se dem...
Jag menar DET ÄR ONE DIRECTION VI PRATAR OM 26 jul, 2012 13:01 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Sent 2012/tidig 2013 sades det om, men inga biljetter har blivit släppta så det blir nog senare. Precis, de borde ha släppt biljetterna för länge sedan isf. Ta till exempel Coldplay, de biljetterna släpptes i dec och konserten är i aug så ca. 8 månader innan. Dessutom tror jag One Direction är ute i ännu godare tid, så räkna med ett år innan. 26 jul, 2012 13:01 |
|
scarhead
Lärare |
Och i vintras så köpte väl Elvira och Jasmin här på mugglis (orkar inte tagga dem HEHE) biljetter till nästa år? Eller i våras eller ah.
Men jag har inte hört något om någon som har biljetter, vi hade kunnat få tag på dem länge sedan i såfall med tanke på att folk som ska på konsert nästa år köpte biljetter i vintras/våras. 26 jul, 2012 13:04 |
|
Solkatten
Elev |
Vi måste gå tillsammans
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 13:05 |
|
Quidditch
Elev |
I April detta året släppte dom konsert-biljetter. Då var konserten i England och den är den 22 April 2013. Min kompis ska åka dit. Så ja.
Själv kunde jag inte följa med för jag ska på Justin Bieber konsert samma datum.. ![]()
26 jul, 2012 13:05 |
|
scarhead
Lärare |
Jag minns när vi i början av tråden satt och peppade till det ♥♥♥ ah minnen. och hur vi satt och planerade att vi skulle gå tillsammans.
why can't it be like before edit: ÅH då hade jag rätt om 2013-konserten i England! 26 jul, 2012 13:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag minns när vi i början av tråden satt och peppade till det ♥♥♥ ah minnen. och hur vi satt och planerade att vi skulle gå tillsammans. why can't it be like before Det kan det fortfarande bli? :' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 13:06 |
|
scarhead
Lärare |
26 jul, 2012 13:07 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är en vädur x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 13:09 |
|
scarhead
Lärare |
26 jul, 2012 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen