@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag behöver en kompis som jag kan fangirla med. Ärligt talat. Fangirla om vadå? Om One Direction, Cody Simpson, Litesound och Eric Saade Okej. Vet bara vilka 1D och Eric Saade är men gillar ingen av dem, haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag behöver en kompis som jag kan fangirla med. Ärligt talat. Fangirla om vadå? Om One Direction, Cody Simpson, Litesound och Eric Saade Okej. Vet bara vilka 1D och Eric Saade är men gillar ingen av dem, haha. xD Ingen av mina vänner gillar 1D, Eric Saade, Cody Simpson eller Litesound. De gillar Justin Bieber, vilket inte jag gör. Eller så är de fotbollsnördar :s Haha, är så olika mina kompisar som man kan bli xD 7 jul, 2012 19:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag behöver en kompis som jag kan fangirla med. Ärligt talat. Fangirla om vadå? Om One Direction, Cody Simpson, Litesound och Eric Saade Okej. Vet bara vilka 1D och Eric Saade är men gillar ingen av dem, haha. xD Ingen av mina vänner gillar 1D, Eric Saade, Cody Simpson eller Litesound. De gillar Justin Bieber, vilket inte jag gör. Eller så är de fotbollsnördar :s Haha, är så olika mina kompisar som man kan bli xD Det enda jag kan typ fangirla med mina kompisar om är Harry Potter och Jedward. Båda mina kompisar är stora HP-fans men bara en av dem gillar Jedward. Jag skulle vilja ha en kompis som också gillade Michel Telo, haha. Hans låtar är bäst. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag behöver en kompis som jag kan fangirla med. Ärligt talat. Fangirla om vadå? Om One Direction, Cody Simpson, Litesound och Eric Saade Okej. Vet bara vilka 1D och Eric Saade är men gillar ingen av dem, haha. xD Ingen av mina vänner gillar 1D, Eric Saade, Cody Simpson eller Litesound. De gillar Justin Bieber, vilket inte jag gör. Eller så är de fotbollsnördar :s Haha, är så olika mina kompisar som man kan bli xD Det enda jag kan typ fangirla med mina kompisar om är Harry Potter och Jedward. Båda mina kompisar är stora HP-fans men bara en av dem gillar Jedward. Jag skulle vilja ha en kompis som också gillade Michel Telo, haha. Hans låtar är bäst. Jag har en kompis som jag kan fangirla om Harry Potter med, men jag är inte ett lika stort Potterhead längre så det känns inte så kul det ;s Och jag har aldrig hört talas om Michel Telo, vem är det? 7 jul, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Min huvudkaraktär heter Shadow. Min bror tycker det är sååå "P-tolvigt". Jag älskar det! ^^
7 jul, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag gå och ta choklad från kylskåpet.
Och få skuldkänslor. ._. Inte för att jag tar det, utan för att jag äter det. 7 jul, 2012 19:49 |
|
Celebikai
Elev |
7 jul, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
JAG HAR SNYGGASTE TUMBLR DASHBOARD-THEMET!
7 jul, 2012 20:29 |
|
scarhead
Lärare |
7 jul, 2012 20:30 |
|
Celebikai
Elev |
7 jul, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen