@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Om 8 dagar exakt så har jag träffat Siri och Linnea och haft en fin dag i Göteborg
jag längtar så mycket hngrith ;____; men vi kommer träffas på en ppd-dag så vi kommer vara döda och vi ska gå runt i HP-kläder (jag och Linnea ska köpa halsdukar och Siri ska ha en keep calm-tröja med Harry Potter relatering) och bara fkjrhrkirnfkr. (and oh Linnea är HarryFreakingPotter och Siri är si_tonks. om någon mugglis är intresserad att möta oss vid sf-bokhandeln klockan 11 i Göteborg går det bra.) 7 jul, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
7 jul, 2012 16:50 |
|
Ginny00
Elev |
Pussycat Dolores skiva ÄGER.
7 jul, 2012 16:51 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av MissLollo: Ronald Weasley Jag vet eller hur! Man bar hur lyckades hon!! Den kvinnan är bara så otroligt begåvad Den kvinnan är en skapare av en era som slutade för ett år sedan idag, men som alltid kommer att finnas kvar! :'3 ![]() 7 jul, 2012 16:53 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: "There's a blue police phone box parked near Earl's Court Station. Perhaps the Doctor and his companions are on their way to West London to take a BBC Centre Tour? Keep your eyes open and you might see a Dalek! You can also see a TARDIS at London Film Museum. This TARDIS belongs to Peter Cushing, who used it in the 1965 film Dr Who And The Daleks." ![]() Alice..., missar jag detta får du mörda mig. Om du missar det... Då du! TA KORT!
7 jul, 2012 16:54 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissLollo: Ronald Weasley Jag vet eller hur! Man bar hur lyckades hon!! Den kvinnan är bara så otroligt begåvad Den kvinnan är en skapare av en era som slutade för ett år sedan idag, men som alltid kommer att finnas kvar! :'3 Är det ett års sedan idag exakt!?
7 jul, 2012 16:55 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MissLollo: ett år sedan sista galapremiären på Trafalgar Square. :' Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissLollo: Ronald Weasley Jag vet eller hur! Man bar hur lyckades hon!! Den kvinnan är bara så otroligt begåvad Den kvinnan är en skapare av en era som slutade för ett år sedan idag, men som alltid kommer att finnas kvar! :'3 Är det ett års sedan idag exakt!? 7 jul, 2012 16:56 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av MissLollo: ett år sedan sista galapremiären på Trafalgar Square. :' Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissLollo: Ronald Weasley Jag vet eller hur! Man bar hur lyckades hon!! Den kvinnan är bara så otroligt begåvad Den kvinnan är en skapare av en era som slutade för ett år sedan idag, men som alltid kommer att finnas kvar! :'3 Är det ett års sedan idag exakt!? Åh måste typ uppehålal detta med lite HP mys
7 jul, 2012 16:58 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Mintpastill: what omfg vart ligger det??Jag bor strax utanför Borås dårå, och igår var jag inne i själva staden och ser att på en helt random plats en bit ifrån centrum har de satt upp en stor, illröd liten kur som det står "Telephone" på. Inte sett sådan någonstans, utan bara just där. Och det är ett ställe man oftast bara passerar, inget speciellt. Funderar fortfarande.. måste gå dit när jag kommer hem Alltså, om man är i Knalleland och kör förbi ICA City mot högskolan och alltet så kommer man till en järnväg (tror det står Simonsland vid en skylt bredvid också). En bit innan den på vänster sida är det ett litet hus eller något, och precis jämte det huset står den! Okej, inser att mina förklaringskunskaper är under all kritik så du får en enorm skillad paintad karta! Telefonsaksimojsen är stora pricken i nederkant med pilar runt! ![]() "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 7 jul, 2012 17:01 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MissLollo: nej tyvärr, men jag vet att childhoodlight, accioron, Remembrall och Zabini var där i London förra året Skrivet av scarhead: Skrivet av MissLollo: ett år sedan sista galapremiären på Trafalgar Square. :' Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissLollo: Ronald Weasley Jag vet eller hur! Man bar hur lyckades hon!! Den kvinnan är bara så otroligt begåvad Den kvinnan är en skapare av en era som slutade för ett år sedan idag, men som alltid kommer att finnas kvar! :'3 Är det ett års sedan idag exakt!? Åh måste typ uppehålal detta med lite HP mys men det låter bra! själv ska jag tillbringa den 15 juli (då är det ett år sedan som det var premiär för filmen i England och massa andra länder) med att träffa mugglisar. 7 jul, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen