@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Jag bor i en lägenhet, och på våningen längst ner så är det ganska unga killar som ska ha typ något party ikväll, och de är fulla och skriker till folk. Kommer sitta i mitt rum hela kvällen så jag slipper allt.
7 jul, 2012 14:48 |
|
EmahS
Elev |
Okej.
Jag hade bestämt mig för att städa min garderob. och försöka röja ut en massa ur min byrå och hänga upp i garderoben. jag har kommit så långt som att ha förberett ett usb med Glee-musik, satt in det i tv:n och... that's it. har inte ens startat tv:n haha. HEY HO LET'S GO!!!!
7 jul, 2012 15:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MissLollo: Tror ni att Joanne tänkte på det när hon skrev? 7, 7 ,7, 7,7... Ingen vet hur Joanne tänkte medan hon skrev Harry Potter 8D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 15:28 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej. Jag hade bestämt mig för att städa min garderob. och försöka röja ut en massa ur min byrå och hänga upp i garderoben. jag har kommit så långt som att ha förberett ett usb med Glee-musik, satt in det i tv:n och... that's it. har inte ens startat tv:n haha. HEY HO LET'S GO!!!! hahaha. och 1 minut senare blir jag ombedd att köra till stan och handla mat till ikväll. Det går bra nu... Men men. När jag kommer hem blir det glee-musik på högsta volym på tv:n, och städning av garderoben!
7 jul, 2012 15:34 |
|
Solkatten
Elev |
Jag längtar verkligen då det kommer upp videos från Justin Biebers konsert i april. Can't wait.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 15:36 |
|
Celebikai
Elev |
7 jul, 2012 15:52 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: aa kanske det Skrivet av MissLollo: Tror ni att Joanne tänkte på det när hon skrev? 7, 7 ,7, 7,7... Gjorde hon säkert, människan har ju tänkt på allt ♥ Men sen så tror jag också att sju var hennes favorittal xD Det gör jag också! 7 jul, 2012 16:34 |
|
IvveKingh
Elev |
LYSSNA PÅ "PHILEMON ARTHUR & THE DUNG" NU. GÖR DET.
http://open.spotify.com/track/30F8l6hGrFICEUQXC70iZz 7 jul, 2012 16:36 |
|
LolFeelings
Elev |
7 jul, 2012 16:39 |
|
MissLollo
Elev |
Ronald Weasley Jag vet eller hur! Man bar hur lyckades hon!! Den kvinnan är bara så otroligt begåvad
7 jul, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen