@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Haha!Jag har hittat mitt motto, haha. ♥ Yolo är anledningen till allt. Jag gillade inte lvl 6 i duelleringsspelet. Men jag gillar lvl 7 Och det finns en stad i Kalifornien som heter det, hahah. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför deeeeeet? xD Åh, jag är så glad nuuuuuu ♥ Av massa saker ^^ För att det är sommarlov, för att HarryPotterr is one of the best people in the whole world ♥, för att alla underbara mugglisar är helt otroliga. För att jag sitter och gråter till underbara Harry Potter bilder, för att jag lyssnar på underbar musik och för att jag älskar livet så otroligt mycket just nu ♥ 7 jul, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag är också överdrivet glad för att du är en av de best people in the whole wide worlldddd ♥♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför deeeeeet? xD Åh, jag är så glad nuuuuuu ♥ Av massa saker ^^ För att det är sommarlov, för att HarryPotterr is one of the best people in the whole world ♥, för att alla underbara mugglisar är helt otroliga. För att jag sitter och gråter till underbara Harry Potter bilder, för att jag lyssnar på underbar musik och för att jag älskar livet så otroligt mycket just nu ♥ 7 jul, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Tänk att kollegornas krångel kan sluta i nått bra för mig
wiggel 7 jul, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
omg, det kom just två ambulanser med blåljus till vårt område D:
7 jul, 2012 13:29 |
|
HannaPanna
Elev |
Erica Potter, jag hittade en lite liknande sån där ^_^
10 years 9 Weasleys 8 movies 7 books 6 years at Hogwarts 5 escapes 4 houses 3 friends 2 sides 1 story Ganska coolt faktiskt
7 jul, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
7 jul, 2012 13:34 |
|
MissLollo
Elev |
7 jul, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
Jao, och det mäktigaste talet också - enligt Voldy 7 jul, 2012 13:41 |
|
Solkatten
Elev |
Är det därför det är så mycket sju av någonting? För att det är ett magiskt tal?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen