@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varför deeeeeet? xDÅh, jag är så glad nuuuuuu ♥ 7 jul, 2012 13:08 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahah. Det finns en stad i Kalifornien som heter Yolo. Omg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Omg, Detention finns online nu! ;D *skyndar till tumblr för att försöka hitta en länk*
7 jul, 2012 13:12 |
|
MissLollo
Elev |
7 jul, 2012 13:14 |
|
Solkatten
Elev |
Jag förstår verkligen inte varför folk är så helt galna i One Direction ... tycker de inte är något speciellt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 13:14 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag förstår verkligen inte varför folk är så helt galna i One Direction ... tycker de inte är något speciellt. Antar att det är samma sak som Justin Bieber... Vissa älskar honom och andra är riktiga haters. Själv bryr jag mig inte om någon av dem särskilt mycket
7 jul, 2012 13:17 |
|
Borttagen
|
7 jul, 2012 13:17 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har hittat mitt motto, haha. ♥ Yolo är anledningen till allt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Haha!Jag har hittat mitt motto, haha. ♥ Yolo är anledningen till allt. Jag gillade inte lvl 6 i duelleringsspelet. Men jag gillar lvl 7 7 jul, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Jag borde duscha nu.. Men jag orkar inte.
7 jul, 2012 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen