@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ibland blir man verkligen SJUKT lättnad över att det bara var en dröm xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 12:14 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ja eller hur Ibland blir man verkligen SJUKT lättnad över att det bara var en dröm xD
7 jul, 2012 12:41 |
|
Solkatten
Elev |
Hade varit grymt om Michel Telo gjorde en turné och kom till Sverige någon dag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 12:46 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 7 jul, 2012 12:49 |
|
Borttagen
|
7 jul, 2012 12:51 |
|
Borttagen
|
Håller på och skriver och byter hela tiden omedvetet tempus, så sjukt irriterande xD
7 jul, 2012 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är samma för mig oxå xDHåller på och skriver och byter hela tiden omedvetet tempus, så sjukt irriterande xD Det är asjobbigt, haha 7 jul, 2012 13:02 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, jag kan Ai se eu te Pego bättre på originalet än If I Catch you x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jul, 2012 13:03 |
|
MissLollo
Elev |
Någon som bor nära Lund eller Malmö? Och kan komma på yaxslays mugglarträff i SödraSandby? Det är den 10 juli kl 15.00
7 jul, 2012 13:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 7 kl. 13:10
|
|
Borttagen
|
Åh, jag är så glad nuuuuuu ♥
7 jul, 2012 13:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen