@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Klantig jag är alltså. Ska till Danmark och jag är rätt säker på att jag glömde kameran -_-"
Once a MADling, always a MADling 7 jul, 2012 10:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Hermia: Klantig jag är alltså. Ska till Danmark och jag är rätt säker på att jag glömde kameran -_-" Å stackare Jag trodde att jag glömt min kamera när jag åkte och tittade på Gladiatorerna, men den låg i botten av väskan. Och så tog jag inte några bilder Men men, om du inte hittar din kamera kanske du kan ta bilder med mobilen 7 jul, 2012 10:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 jul, 2012 10:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Hahaha omg jag måste göra en tds familj Jag vill också vara med på ditt sims 7 jul, 2012 10:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Haha jag får fixa det när ajg skapar nästa familj ^^Skrivet av Cara Riddle: Hahaha omg jag måste göra en tds familj Jag vill också vara med på ditt sims ![]()
7 jul, 2012 10:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Haha jag får fixa det när ajg skapar nästa familj ^^ JAAA!!! Nu är jag överlycklig! Tack fina fina Cara ♥ 7 jul, 2012 10:30 |
|
allealicia
Elev |
7 jul, 2012 11:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
7 jul, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Kompis: Harry Potter är sämst
Jag: Avada Kedavra! 7 jul, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
Jag har tråkigt -.-
7 jul, 2012 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen