@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min ena katt har fått en knöl på nosen som står ut o är allmänt konstig. Tror inte det är nå farligt men better safe than sorry lixom.. 7 jul, 2012 01:39 |
|
Borttagen
|
Borde gå och lägga mig men nej vill vara här ett tag till.
7 jul, 2012 01:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det lät inte så kul Min ena katt har fått en knöl på nosen som står ut o är allmänt konstig. Tror inte det är nå farligt men better safe than sorry lixom.. ![]()
7 jul, 2012 03:06 |
|
whirlwinds
Elev |
det var en kille på spelningen igår som pratade PRECIS som tom felton
seriöst fangirlade lite inombords liksom själva grejen att det ens var en britt där, sen att hans röst och accent var typ identisk med tom feltons, haha åååååh satt och tjuvlyssnade när han pratade hela tiden
7 jul, 2012 04:37 |
|
baramin
Elev |
Fönsterplatser utan fönster är det jobbigaste jag vet. #göteborgståget
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 jul, 2012 07:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av baramin: Fönsterplatser utan fönster är det jobbigaste jag vet. #göteborgståget VARFÖR DDD: fönsterplatser *kär smiley* det borde finnas en smiley med hjärtögon på mugglis. men det kanske är lika bra att det inte finns; jag skulle Överandnvända den då. med stort Ö. speech! 7 jul, 2012 08:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 jul, 2012 09:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
7 jul, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
IDAG FÅR VI RESULTATET AV MUGGLIS MELODIFESTIVAL! Jag är skitnervös trotts att jag inte ens är med
7 jul, 2012 09:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Haha söt du är ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Japp ^^ men jag får överleva Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja jo det är det ^^ bara segt att åka dit xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ullared ^^ Skrivet av Cara Riddle: Jag vet inte om jag skall gilla att åka bil lr inte xD Åka vart? Å, kul? Ja det är lite trökigt att åka bil Ja det får du, du anar inte hur sur jag blir annars XD Du med! ♥ 7 jul, 2012 10:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen