@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: JAJA, MEN DET ÄR JU NI DELTAGARE SOM GÖR DET BRA!! ♥♥HarryPotterr SKA DU SÄGA SOM ENS DROG IGÅNG DETTA!!!! ♥ 6 jul, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tigi: Grattis i förskott!fsjdgklsgkldjg om två veckor gifter jag mig imorgon. 6 jul, 2012 21:11 |
|
Hermia
Elev |
Här sitter jag och försöker bestämma mig för om jag ska ha örhängen med hästhuvuden eller fejkdiamanter
Once a MADling, always a MADling 6 jul, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Kom just på en gryym story till en Hungerspels ff! ;DD
Dock skriver jag alldeles för många storys just nu. xD 6 jul, 2012 21:25 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: förstår dig XD har typ tio idéer till fanficar just nu men jag har reda ntre på gång så... Kom just på en gryym story till en Hungerspels ff! ;DD Dock skriver jag alldeles för många storys just nu. xD
6 jul, 2012 21:40 |
|
LolFeelings
Elev |
6 jul, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: förstår dig XD har typ tio idéer till fanficar just nu men jag har reda ntre på gång så... Kom just på en gryym story till en Hungerspels ff! ;DD Dock skriver jag alldeles för många storys just nu. xD Ja, det är så jobbigt. xd Man vill ju liksom skriva dem, men har totalt fullt upp med dem andra. 6 jul, 2012 21:52 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: förstår dig XD har typ tio idéer till fanficar just nu men jag har reda ntre på gång så... Kom just på en gryym story till en Hungerspels ff! ;DD Dock skriver jag alldeles för många storys just nu. xD Ja, det är så jobbigt. xd Man vill ju liksom skriva dem, men har totalt fullt upp med dem andra.
6 jul, 2012 21:56 |
|
cannedcorn
Elev |
Det här är en nya teliareklam som jag sett minst 10 gånger. Men jag såg inte förrän min kompis berättade det att den är inspelad i stallet jag ridit i sen jag var 5 år. Och den lilla ponnyn som lilltjejen går runt med heter Biztro, han var min favoritponny från att jag var typ 6 fram tills förra året, när jag blev för stor för att rida honom. COME ON, MAJA. Du borde känna igen din favoritponny..
6 jul, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
MissLollo, instämmer totalt!
Så, vad skriver du för nåt? c; 6 jul, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen