@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celebikai: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/november/ Jag hittar inte episode 16, någon som vill hjälpa mig? http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/december/whitout-you-i-am-nothing-episode-16.html Hur tusan hittade du det? tror att hon kanske ändrade 15 till 16 i länken? c; Men när jag ändrade till 17 så funkade det inte... Det fungerar om man ändrar till 18, men inte 17... Simple. Jag ändrade till december, och 16.
6 jul, 2012 20:25 |
|
9te
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Min syster vill gå i Danmark nu! Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: Synd! :'( Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: Japp! Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: nja, jag vet inte riktigt! Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller? Förhoppningsvis är det inte slut än! Fast nu är de slut och jag fick inga biljetter :'C Ja, jag hade gärna gått "Tuta och kör Ernie!"
6 jul, 2012 20:39 |
|
Radioanka
Elev |
Hata panikångest. ._.
Men jag älskar att jag ska till min bff imorgon och sova över. happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 6 jul, 2012 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Funderar på att skriva en J.B.-fanfic själv men vet inte. xD Hade ju varit kul att prova någonting 'annorlunda'. Haha jag har börjat på en, har dock bara gjort ett kapitel Vill du berätta vad den handlar om? Haha asså jag har typ inte kommit på vad ska hända och sånt, utan kände mer bara att jag behövde skriva någonting. Men jag tänkte typ att hon bor i Sverige också skriver hon ett brev till honom och säger att hon tycker att han ska komma dit. Då gör han det (xD) och hälsar på henne på McDonalds/ett cafè.. Och eh jaa... Hahah, okej xD Sen ska de of course bli kära! Självklart. Har förresten börjat på min nu "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jul, 2012 20:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Haha söt du är ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Japp ^^ men jag får överleva Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja jo det är det ^^ bara segt att åka dit xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ullared ^^ Skrivet av Cara Riddle: Jag vet inte om jag skall gilla att åka bil lr inte xD Åka vart? Å, kul? Ja det är lite trökigt att åka bil Ja det får du, du anar inte hur sur jag blir annars XD ![]()
6 jul, 2012 20:50 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Funderar på att skriva en J.B.-fanfic själv men vet inte. xD Hade ju varit kul att prova någonting 'annorlunda'. Haha jag har börjat på en, har dock bara gjort ett kapitel Vill du berätta vad den handlar om? Haha asså jag har typ inte kommit på vad ska hända och sånt, utan kände mer bara att jag behövde skriva någonting. Men jag tänkte typ att hon bor i Sverige också skriver hon ett brev till honom och säger att hon tycker att han ska komma dit. Då gör han det (xD) och hälsar på henne på McDonalds/ett cafè.. Och eh jaa... Hahah, okej xD Sen ska de of course bli kära! Självklart. Har förresten börjat på min nu Du får gärna berätta vad din ska handla om Om du vill kan vi ju bolla idèer och sånt
6 jul, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Tog en runda i skogen, och nu är hela jag täckt av myggbett D:
6 jul, 2012 20:55 |
|
Ginny00
Elev |
Är i final i Mugglis mello och är typ så nervös så aaaaaahhhh
Kommer inte sova inatt Dx (Ping HarryPotterr) 6 jul, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Höhöhööhhhh, VAR INTE NERVÖS! Oavsett om du vinner eller inte så tog du dig ända till finalen, och du är UNdERBAR ♥Är i final i Mugglis mello och är typ så nervös så aaaaaahhhh Kommer inte sova inatt Dx (Ping HarryPotterr) 6 jul, 2012 21:07 |
|
Ginny00
Elev |
HarryPotterr SKA DU SÄGA SOM ENS DROG IGÅNG DETTA!!!! ♥
6 jul, 2012 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen