@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Funderar på att skriva en J.B.-fanfic själv men vet inte. xD Hade ju varit kul att prova någonting 'annorlunda'. Haha jag har börjat på en, har dock bara gjort ett kapitel
6 jul, 2012 19:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Funderar på att skriva en J.B.-fanfic själv men vet inte. xD Hade ju varit kul att prova någonting 'annorlunda'. Haha jag har börjat på en, har dock bara gjort ett kapitel Vill du berätta vad den handlar om? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jul, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Funderar på att ta en spontan liten springtur i skogen, yee.
6 jul, 2012 19:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Funderar på att skriva en J.B.-fanfic själv men vet inte. xD Hade ju varit kul att prova någonting 'annorlunda'. Haha jag har börjat på en, har dock bara gjort ett kapitel Vill du berätta vad den handlar om? Haha asså jag har typ inte kommit på vad ska hända och sånt, utan kände mer bara att jag behövde skriva någonting. Men jag tänkte typ att hon bor i Sverige också skriver hon ett brev till honom och säger att hon tycker att han ska komma dit. Då gör han det (xD) och hälsar på henne på McDonalds/ett cafè.. Och eh jaa...
6 jul, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Kusinen sa att han skulle komma hit lite över åtta, men jag har då inte sett en skymt av honom
6 jul, 2012 19:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Funderar på att skriva en J.B.-fanfic själv men vet inte. xD Hade ju varit kul att prova någonting 'annorlunda'. Haha jag har börjat på en, har dock bara gjort ett kapitel Vill du berätta vad den handlar om? Haha asså jag har typ inte kommit på vad ska hända och sånt, utan kände mer bara att jag behövde skriva någonting. Men jag tänkte typ att hon bor i Sverige också skriver hon ett brev till honom och säger att hon tycker att han ska komma dit. Då gör han det (xD) och hälsar på henne på McDonalds/ett cafè.. Och eh jaa... Hahah, okej xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jul, 2012 19:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Funderar på att skriva en J.B.-fanfic själv men vet inte. xD Hade ju varit kul att prova någonting 'annorlunda'. Haha jag har börjat på en, har dock bara gjort ett kapitel Vill du berätta vad den handlar om? Haha asså jag har typ inte kommit på vad ska hända och sånt, utan kände mer bara att jag behövde skriva någonting. Men jag tänkte typ att hon bor i Sverige också skriver hon ett brev till honom och säger att hon tycker att han ska komma dit. Då gör han det (xD) och hälsar på henne på McDonalds/ett cafè.. Och eh jaa... Hahah, okej xD Sen ska de of course bli kära!
6 jul, 2012 19:40 |
|
leumas vän
Elev |
6 jul, 2012 19:51 |
|
9te
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Synd! :'(Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: Japp! Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: nja, jag vet inte riktigt! Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller? Förhoppningsvis är det inte slut än! Fast nu är de slut och jag fick inga biljetter :'C "Tuta och kör Ernie!"
6 jul, 2012 20:19 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: Synd! :'( Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: Japp! Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: nja, jag vet inte riktigt! Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller? Förhoppningsvis är det inte slut än! Fast nu är de slut och jag fick inga biljetter :'C Ja, jag hade gärna gått
6 jul, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen