@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/november/ Jag hittar inte episode 16, någon som vill hjälpa mig? http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/december/whitout-you-i-am-nothing-episode-16.html Hur tusan hittade du det? tror att hon kanske ändrade 15 till 16 i länken? c; ![]()
6 jul, 2012 18:08 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/november/ Jag hittar inte episode 16, någon som vill hjälpa mig? http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/december/whitout-you-i-am-nothing-episode-16.html Hur tusan hittade du det? tror att hon kanske ändrade 15 till 16 i länken? c; Men när jag ändrade till 17 så funkade det inte...
6 jul, 2012 18:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: jag vet Skrivet av scarhead: Skrivet av AlvaRawenclaw: jag ska träffa mugglisar i Göteborg dagen före! missa inte mugglisträffen i sthlm den 16e juli ;DD awesome ja :3 :< speech! 6 jul, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
En vecka kvar. Nästa fredag gäller det.
HELL YEAH. ♥ 6 jul, 2012 18:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
6 jul, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: En vecka kvar. Nästa fredag gäller det. HELL YEAH. ♥ Vad händer då? Åker på språkresa. 6 jul, 2012 18:44 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Japp ^^ men jag får överleva Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja jo det är det ^^ bara segt att åka dit xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ullared ^^ Skrivet av Cara Riddle: Jag vet inte om jag skall gilla att åka bil lr inte xD Åka vart? Å, kul? Ja det är lite trökigt att åka bil Ja det får du, du anar inte hur sur jag blir annars XD 6 jul, 2012 18:45 |
|
LolFeelings
Elev |
6 jul, 2012 18:45 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Jag blev Ravenclaw och Slytherin med mina användare - Slytherin? NO FUCKING WAYSkrivet av linnvendela: Det blev jag med, med båda mina. JAG BLEV RAVENCLAW PÅ POTTERMORE, NÅGOT BLEV VÄLDIGT VÄLDIGT FEL. jag är ingen Slytherin omfg Jag ÄR Slytherin. Har alltid varit och kommer alltid vara. OCH POTTERMORE KAN INTE ÄNDRA PÅ DET. Jaha. 6 jul, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Mina blå naglar matchar min blå soptunna perfekt.
6 jul, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen