One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: OMGGG, sen när har de fått reklam på tv? :OHaha, är det bara jag som skriker och hoppar när One Direction - Up All Night reklamen kommer på tv? Säg nu bara inte att finland inte har den reklamen... 26 jul, 2012 11:55 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: OMGGG, sen när har de fått reklam på tv? :OHaha, är det bara jag som skriker och hoppar när One Direction - Up All Night reklamen kommer på tv? Säg nu bara inte att finland inte har den reklamen... Kanske 3 veckor sen jag började se den på tv. Men jag vet faktiskt inte om den sänds i Finland eller inte.. o.o ![]()
26 jul, 2012 11:59 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: OMGGG, sen när har de fått reklam på tv? :OHaha, är det bara jag som skriker och hoppar när One Direction - Up All Night reklamen kommer på tv? Säg nu bara inte att finland inte har den reklamen... Kanske 3 veckor sen jag började se den på tv. Men jag vet faktiskt inte om den sänds i Finland eller inte.. o.o Vilka kanaler?! 26 jul, 2012 12:00 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: OMGGG, sen när har de fått reklam på tv? :OHaha, är det bara jag som skriker och hoppar när One Direction - Up All Night reklamen kommer på tv? Säg nu bara inte att finland inte har den reklamen... Kanske 3 veckor sen jag började se den på tv. Men jag vet faktiskt inte om den sänds i Finland eller inte.. o.o Vilka kanaler?! Jag har bara sett den på 6an. ![]()
26 jul, 2012 12:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Hahah, fail. Men vänta, är det färgat? o.o Vilken hårfärg har han egentligen? brunt! ^^ Finns det någon bild på det? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 12:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-26 kl. 12:42
|
|
Borttagen
|
26 jul, 2012 12:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Hahah, fail. Men vänta, är det färgat? o.o Vilken hårfärg har han egentligen? brunt! ^^ Finns det någon bild på det? :3 Inte brunt. Mörkblont Men jag vet inget om någon bild tyvärr... Du har väl bilden på din profilbild? xD Edit; Pratar ni om reklamen där de sjunger What makes you beautiful eller någon annan? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 12:43 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Hahah, fail. Men vänta, är det färgat? o.o Vilken hårfärg har han egentligen? brunt! ^^ Finns det någon bild på det? :3 Inte brunt. Mörkblont Men jag vet inget om någon bild tyvärr... Du har väl bilden på din profilbild? xD Edit; Pratar ni om reklamen där de sjunger What makes you beautiful eller någon annan? Vi pratar om när dom sjunger WMYB när dom gör reklam för Up all night. ![]()
26 jul, 2012 12:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Hahah, fail. Men vänta, är det färgat? o.o Vilken hårfärg har han egentligen? brunt! ^^ Finns det någon bild på det? :3 Inte brunt. Mörkblont Men jag vet inget om någon bild tyvärr... Du har väl bilden på din profilbild? xD Edit; Pratar ni om reklamen där de sjunger What makes you beautiful eller någon annan? Vi pratar om när dom sjunger WMYB när dom gör reklam för Up all night. Åh, haha. Men den reklamen måste ju vara gammal? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 12:46 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Hahah, fail. Men vänta, är det färgat? o.o Vilken hårfärg har han egentligen? brunt! ^^ Finns det någon bild på det? :3 Inte brunt. Mörkblont Men jag vet inget om någon bild tyvärr... Du har väl bilden på din profilbild? xD Edit; Pratar ni om reklamen där de sjunger What makes you beautiful eller någon annan? Vi pratar om när dom sjunger WMYB när dom gör reklam för Up all night. Åh, haha. Men den reklamen måste ju vara gammal? xD Jo..men dom började göra reklam för den för ca. 3 veckor sedan..så, det är inte jätte längesen. ![]()
26 jul, 2012 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen