@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Jag är bestämt Gryffindor, sen får Pottermore säga vad dom vill
6 jul, 2012 17:19 |
|
ikka
Elev |
Jag fattade precis att jag känner fler människor här irl än jag trodde. & det är en konstig känsla när man vet att irl-kompisar har träffat ens internetkompisar som man inte träffat själv, haha.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 jul, 2012 17:23 |
|
Solkatten
Elev |
Stod inte i kön till Justin Biebers konsert. Kommer aldrig förlåta mig för det. Kommer man våga stå i kön till en Norge konsert som är några dagar innan bara? Biljetterna säljs på måndag. Men tänk om jag bara får en? Jag vill ju ha två. Jag har just nu ingen att gå med men om jag kommer få det så måste jag ju ha två biljetter. Ångest. Om jag ska göra det ska jag dessutom gå på båda konserterna. Känns som det kommer kosta mycket pengar...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jul, 2012 17:28 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/november/ Jag hittar inte episode 16, någon som vill hjälpa mig? Hahaha ser att det är någon mer än jag som har fastnat på Justin bieber noveller
6 jul, 2012 17:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/november/ Jag hittar inte episode 16, någon som vill hjälpa mig? Hahaha ser att det är någon mer än jag som har fastnat på Justin bieber noveller Kan du hjälpa mig? ♥ Jag hittar bara en massa andra episoder, men inte 16, 17 osv. :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jul, 2012 17:32 |
|
Hp Luna
Elev |
6 jul, 2012 17:34 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag orkar inte sova... >.<
Läs min profil för info... 6 jul, 2012 17:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Jag orkar inte sova... >.< Vem sover nu? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jul, 2012 17:36 |
|
PotterHunger
Elev |
Haha jag är bara trött... :3
Läs min profil för info... 6 jul, 2012 17:36 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/november/ Jag hittar inte episode 16, någon som vill hjälpa mig? Hahaha ser att det är någon mer än jag som har fastnat på Justin bieber noveller Kan du hjälpa mig? ♥ Jag hittar bara en massa andra episoder, men inte 16, 17 osv. :s Sorry, fattar ingenting om den där bloggen. Jag kommer bara till episode 40 någonting...
6 jul, 2012 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen