@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Elihhn Varsågod
Jag är bra på att rita, eh, cirklar. Ingen slår mig när det gäller cirklar. 6 jul, 2012 15:26 |
|
linnvendela
Elev |
JAG BLEV RAVENCLAW PÅ POTTERMORE, NÅGOT BLEV VÄLDIGT VÄLDIGT FEL.
Jaha. 6 jul, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Det blev jag med, med båda mina.JAG BLEV RAVENCLAW PÅ POTTERMORE, NÅGOT BLEV VÄLDIGT VÄLDIGT FEL. 6 jul, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Mamma ska växla pengar åt mig så jag står mitt på Gränby omringad av små barn...
6 jul, 2012 16:21 |
|
RBW
Elev |
Det är jag som är Ron Weasley!
6 jul, 2012 16:35 |
|
Celebikai
Elev |
6 jul, 2012 16:46 |
|
Solkatten
Elev |
http://justindbiebernoveller.blogg.se/2010/november/ Jag hittar inte episode 16, någon som vill hjälpa mig?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jul, 2012 16:47 |
|
EmahS
Elev |
6 jul, 2012 17:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag blev Ravenclaw och Slytherin med mina användare - Slytherin? NO FUCKING WAYSkrivet av linnvendela: Det blev jag med, med båda mina. JAG BLEV RAVENCLAW PÅ POTTERMORE, NÅGOT BLEV VÄLDIGT VÄLDIGT FEL. jag är ingen Slytherin omfg 6 jul, 2012 17:17 |
|
expelliarmus
Elev |
6 jul, 2012 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen