@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Håller på att fixa till signaturen, :3
6 jul, 2012 12:02 |
|
Mintpastill
Elev |
Jag bor strax utanför Borås dårå, och igår var jag inne i själva staden och ser att på en helt random plats en bit ifrån centrum har de satt upp en stor, illröd liten kur som det står "Telephone" på. Inte sett sådan någonstans, utan bara just där. Och det är ett ställe man oftast bara passerar, inget speciellt. Funderar fortfarande..
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 6 jul, 2012 12:09 |
|
kinshaw
Elev |
6 jul, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
Det finns inget sätt man kan se alla inlägg man har skrivit, va?
6 jul, 2012 12:17 |
|
DeathDownAlex
Elev |
InspiredPsycho
Hahha true, oh Ville. ♥ 6 jul, 2012 12:17 |
|
melle-hjrta
Elev |
yey sitter på mugglis via TV:n
6 jul, 2012 13:29 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Mintpastill: what omfg vart ligger det??Jag bor strax utanför Borås dårå, och igår var jag inne i själva staden och ser att på en helt random plats en bit ifrån centrum har de satt upp en stor, illröd liten kur som det står "Telephone" på. Inte sett sådan någonstans, utan bara just där. Och det är ett ställe man oftast bara passerar, inget speciellt. Funderar fortfarande.. måste gå dit när jag kommer hem 6 jul, 2012 13:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
6 jul, 2012 13:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
6 jul, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
I Snape-spelet, är inte Snape väldigt lik en mus?
6 jul, 2012 14:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen