@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintpastill
Elev |
Om någon timma ska jag åka och lasta skrot. Inte taggad.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 6 jul, 2012 11:38 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: Japp! Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: nja, jag vet inte riktigt! Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller? Förhoppningsvis är det inte slut än! Fast nu är de slut och jag fick inga biljetter :'C
6 jul, 2012 11:38 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: MizzNina Christian Bale? Vem är det, någon basketballspelare? D: Spoiler: Tryck här för att visa! *fniss* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jul, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: MizzNina Christian Bale? Vem är det, någon basketballspelare? D: Spoiler: Tryck här för att visa! *fniss* Skyfall ska jag också se! Den kommer ut den 26e oktober om jag såg rätt. De hade en affisch på bio! 6 jul, 2012 11:43 |
|
Emme Lestrange
Elev |
6 jul, 2012 11:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
6 jul, 2012 11:47 |
|
MizzNina
Elev |
InspiredPsycho
Skyfall ska jag också se. Och Ralph var anledningen till att jag plågade mig igenom Coriolanus härromdan trots att den var fruktansvärt seg. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jul, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
DeathDownAlex
För att han är awesome? MizzNina Det kan jag förstå XD "plågade mig igenom Coriolanus", tänk om Ralph såg det 6 jul, 2012 11:49 |
|
Sovsvampen
Elev |
Ehm, jag sitter hos min fader som jag inte träffat på ca en månad.. vet inte om jag klarar av att sova en natt till här eller inte, åh
6 jul, 2012 11:53 |
|
MizzNina
Elev |
InspiredPsycho
Well. Den var seg. Han borde istället vara nöjd och glad att jag faktiskt såg den, hade det inte varit en Ralph film hade jag aldrig tittat på den. Likadant med Clash of the titans. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jul, 2012 11:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen