@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: nja, jag vet inte riktigt! Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller? "Tuta och kör Ernie!"
6 jul, 2012 11:19 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jul, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, folks. Jag har skapat en ny medlem då jag passar bättre i Hufflepuff än Slytherin; yru Yes. Detta är min nya användare! ;3 OMG. PROFILBILDEN. DEN. ÄR. PERFEKT! haha, danke, ja visst är den ;D 6 jul, 2012 11:20 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: nja, jag vet inte riktigt! Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller? Förhoppningsvis är det inte slut än!
6 jul, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
6 jul, 2012 11:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
6 jul, 2012 11:24 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jul, 2012 11:28 |
|
9te
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Japp! Skrivet av 9te: Skrivet av The Noble Lion: nja, jag vet inte riktigt! Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller? Förhoppningsvis är det inte slut än! "Tuta och kör Ernie!"
6 jul, 2012 11:29 |
|
ikka
Elev |
Imorgon drar jag till Hultsfred & världens bästa Popkollo. You're gonna miss me when I'm having the time of my life.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 jul, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
6 jul, 2012 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen