@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
6 jul, 2012 11:06 |
|
9te
Elev |
6 jul, 2012 11:11 |
|
The Noble Lion
Elev |
6 jul, 2012 11:12 |
|
9te
Elev |
åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut!
"Tuta och kör Ernie!"
6 jul, 2012 11:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Du kunde fått dispans och jag hade hämtat sig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: Ja vrf esdrtfghbjn. varför var jag nt på felix felicis :'( 1. Jag hade nt åldern inne 2. Jag skulle nt ha fått annars heller för mina föräldrar :'( ![]()
6 jul, 2012 11:14 |
|
Borttagen
|
Alltså... vissa forumsignaturer får mitt hjärta att smälta!
MizzNina, Emme Lestrange, Margaret och DeathDownAlex Seriously. Jag blir så där galet glad av att se dem o.o 6 jul, 2012 11:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av 9te: åh, min syster sitter också och väntar.. Men jag tror att de är slut! Men den rör sig ju fortfarande framåt, då borde den väl inte vara slut, eller?
6 jul, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, folks. Jag har skapat en ny medlem då jag passar bättre i Hufflepuff än Slytherin; yru Yes. Detta är min nya användare! ;3 OMG. PROFILBILDEN. DEN. ÄR. PERFEKT! 6 jul, 2012 11:18 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså... vissa forumsignaturer får mitt hjärta att smälta! MizzNina, Seriously. Jag blir så där galet glad av att se dem o.o *Citerar och skriver endast för att se min egen signatur då jag är fruktansvärt glömsk idag* Edit: Just det. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 jul, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
MizzNina haha, du då ♥
men din forumsignatur... alltså... jag dör! 6 jul, 2012 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen