One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahah, fail. Men vänta, är det färgat? o.o Vilken hårfärg har han egentligen? brunt! ^^ ![]()
25 jul, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Normal konversation mellan mig och mamma när det gäller One Direction Jag: *babblar och fangirlar* ...och One Direction är 1/5 irländskt! *tar upp Dare to Dream* Det här *points at Niall* är den irländske..! Mamma: Man ser det, han har den där typiska irländska hårfärgen. Jag: ...det är färgat... Mamma: Åh.. Haha, klockrent! Hahaha, för någon dag sedan när vi var i ett köpcentrum, så pratade jag (igen) om 1D och mamma sa: "Wonder Action" och syrran blev helt storögd och ropade: "VAH!? WAND ERECTION!? HUR KAN DU TRO ATT DET ÄR WAND ERECTION!?" and I was like: "...I don't know you." 25 jul, 2012 17:26 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Normal konversation mellan mig och mamma när det gäller One Direction Jag: *babblar och fangirlar* ...och One Direction är 1/5 irländskt! *tar upp Dare to Dream* Det här *points at Niall* är den irländske..! Mamma: Man ser det, han har den där typiska irländska hårfärgen. Jag: ...det är färgat... Mamma: Åh.. Haha, klockrent! Hahaha, för någon dag sedan när vi var i ett köpcentrum, så pratade jag (igen) om 1D och mamma sa: "Wonder Action" och syrran blev helt storögd och ropade: "VAH!? WAND ERECTION!? HUR KAN DU TRO ATT DET ÄR WAND ERECTION!?" and I was like: "...I don't know you." Haha Och jag bara.. "ehehehehe..."
25 jul, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Tycker dom är bra
25 jul, 2012 20:55 |
|
Bombarda
Elev |
Är det sant att killarna ska uppträda på os- invigningen?
Kärlek till alla! 26 jul, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Jag vet bara att Danielle ska dansa ^^ 26 jul, 2012 10:53 |
|
Quidditch
Elev |
Haha, är det bara jag som skriker och hoppar när One Direction - Up All Night reklamen kommer på tv?
![]() ![]()
26 jul, 2012 11:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: Haha, är det bara jag som skriker och hoppar när One Direction - Up All Night reklamen kommer på tv? OMGGG HI SIS :' *le me and cousin framför tvn* kusin: Vilma, lägg undan mobilen nu... me: TUMBLR NEEDS ME! kusin: Vilma! VILMA! *kusin blir irriterad och slutar försöka* *up all night reklamen på tv* me: OMG ONE DIRECTION ÄR PÅ TV OMGGG cousin: -___- 26 jul, 2012 11:13 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet bara att Danielle ska dansa ^^ aah okejj Kärlek till alla! 26 jul, 2012 11:50 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Haha, är det bara jag som skriker och hoppar när One Direction - Up All Night reklamen kommer på tv? OMGGG HI SIS :' *le me and cousin framför tvn* kusin: Vilma, lägg undan mobilen nu... me: TUMBLR NEEDS ME! kusin: Vilma! VILMA! *kusin blir irriterad och slutar försöka* *up all night reklamen på tv* me: OMG ONE DIRECTION ÄR PÅ TV OMGGG cousin: -___- Första gången den kom på I was all like: ![]() ![]()
26 jul, 2012 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen