@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag vill ha gratis internet och inte gratis sms på mobilen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2012 22:36 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Borttagen: njaa, jag har tyvärr ingen majs! äta majs Skrivet av Solkatten: Gör det då!! Jag vill se på Youtube :"( "Tuta och kör Ernie!"
5 jul, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
KossanBerta
du har uppsatt hår på den bilden! Aldrig sett dig i uppsatt hår du kan ju alltid banka lite på mig ^^ har alltid haft svårt för att somna. och neej. Jag har inte tråkigt som bara poppar upp i folks konversationer så här. ._. 5 jul, 2012 22:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 5 kl. 22:39
|
|
Borttagen
|
Sjunger :3
MEN JAG ÄR ASDÅLIG :# 5 jul, 2012 22:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av Borttagen: njaa, jag har tyvärr ingen majs! äta majs Skrivet av Solkatten: Gör det då!! Jag vill se på Youtube :"( Can't. Jag kan inte se på någon video alls överhuvudtaget. Eller jag kan kanske, men en video tar för mycket av vårt idiotiska internet -__- Därför vill jag ha gratis internet på min mobil... ska fråga pappa någon dag om han kan fixa det. Då kan man dessutom surfa gratis vart man än är i Sverige. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2012 22:43 |
|
DeathDownAlex
Elev |
5 jul, 2012 22:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jul, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
god natt! är helt slut på, tuff dag!
5 jul, 2012 22:46 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har suttit vid datorn exakt hela dagen .__. Jag slösar verkligen bort sommarlovet. Suck.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2012 22:48 |
|
linnvendela
Elev |
Jag har snart varit medlem på mugglis i ett år.
Man kanske borde göra något speciellt då...? Jaha. 5 jul, 2012 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen