@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3 haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan.. JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3 åååh du var inne!♥ men tänkte typ på såna som känner dai irl haha tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ? eyepp. ♥ jaaha.. jaa du, det ska jag försöka. 5 jul, 2012 20:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3 haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan.. JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3 åååh du var inne!♥ men tänkte typ på såna som känner dai irl haha tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ? eyepp. ♥ jaaha.. jaa du, det ska jag försöka. Jaa, lycka till ouo vill jue träffa dai :< speech! 5 jul, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3 haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan.. JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3 åååh du var inne!♥ men tänkte typ på såna som känner dai irl haha tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ? eyepp. ♥ jaaha.. jaa du, det ska jag försöka. Jaa, lycka till ouo vill jue träffa dai :< tack, det behöver jag '-' och jag vill ju träffa dig :c vi får helt enkelt hoppas att det ordnar sig. 5 jul, 2012 20:09 |
|
Solkatten
Elev |
Shit, vad det här går upp och ner alltså O.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2012 20:10 |
|
Celebikai
Elev |
5 jul, 2012 20:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3 haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan.. JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3 åååh du var inne!♥ men tänkte typ på såna som känner dai irl haha tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ? eyepp. ♥ jaaha.. jaa du, det ska jag försöka. Jaa, lycka till ouo vill jue träffa dai :< tack, det behöver jag '-' och jag vill ju träffa dig :c vi får helt enkelt hoppas att det ordnar sig. hoppas, hoppas hoppas hoppas! :c speech! 5 jul, 2012 20:33 |
|
Li
Biträdande rektor |
ALLTSÅ JAG HATAR NÄR FOLK LÄGGER SIG I ENS FÖRHÅLLANDE ASLADLASGJDKSSAC
without something there is no nothing 5 jul, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: ALLTSÅ JAG HATAR NÄR FOLK LÄGGER SIG I ENS FÖRHÅLLANDE ASLADLASGJDKSSAC Vem ska jag klå upp?! *hämtar en hammare* ![]() (Om du nu av någon anledning inte vet hur en hammare ser ut. XD) 5 jul, 2012 20:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: ALLTSÅ JAG HATAR NÄR FOLK LÄGGER SIG I ENS FÖRHÅLLANDE ASLADLASGJDKSSAC Vem ska jag klå upp?! *hämtar en hammare* ![]() (Om du nu av någon anledning inte vet hur en hammare ser ut. XD) Hahahhaa alltså vad himla gullig du är. ♥ ÖVERTYDLIGHET FTW without something there is no nothing 5 jul, 2012 21:03 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas verkligen Justin kommer till Malmö eller Göteborg nästa gång om han kommer hit fler gånger. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jul, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen