Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5813 5814 5815 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3


haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr
och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan..
JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3

åååh du var inne!♥
men tänkte typ på såna som känner dai irl haha

tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ?


eyepp. ♥

jaaha..

jaa du, det ska jag försöka.

5 jul, 2012 20:05

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3


haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr
och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan..
JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3

åååh du var inne!♥
men tänkte typ på såna som känner dai irl haha

tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ?


eyepp. ♥

jaaha..

jaa du, det ska jag försöka.

Jaa, lycka till ouo
vill jue träffa dai :<

speech!

5 jul, 2012 20:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3


haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr
och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan..
JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3

åååh du var inne!♥
men tänkte typ på såna som känner dai irl haha

tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ?


eyepp. ♥

jaaha..

jaa du, det ska jag försöka.

Jaa, lycka till ouo
vill jue träffa dai :<


tack, det behöver jag '-'
och jag vill ju träffa dig :c

vi får helt enkelt hoppas att det ordnar sig.

5 jul, 2012 20:09

Solkatten
Elev

Avatar


Shit, vad det här går upp och ner alltså O.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 jul, 2012 20:10

Celebikai
Elev

Avatar


ska gå på bio nästa vecka, har inte bestämt vilken film ;___;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

5 jul, 2012 20:26

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3


haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr
och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan..
JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3

åååh du var inne!♥
men tänkte typ på såna som känner dai irl haha

tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ?


eyepp. ♥

jaaha..

jaa du, det ska jag försöka.

Jaa, lycka till ouo
vill jue träffa dai :<


tack, det behöver jag '-'
och jag vill ju träffa dig :c

vi får helt enkelt hoppas att det ordnar sig.

hoppas, hoppas hoppas hoppas! :c

speech!

5 jul, 2012 20:33

Li
Biträdande rektor

Avatar


ALLTSÅ JAG HATAR NÄR FOLK LÄGGER SIG I ENS FÖRHÅLLANDE ASLADLASGJDKSSAC

without something there is no nothing

5 jul, 2012 20:48

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Li:
ALLTSÅ JAG HATAR NÄR FOLK LÄGGER SIG I ENS FÖRHÅLLANDE ASLADLASGJDKSSAC

Vem ska jag klå upp?! *hämtar en hammare*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.atr.com.my%2Fstore%2Fimages%2FM10%2520Claw%2520Hammer%252027mm.jpg
(Om du nu av någon anledning inte vet hur en hammare ser ut. XD)

5 jul, 2012 20:58

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Li:
ALLTSÅ JAG HATAR NÄR FOLK LÄGGER SIG I ENS FÖRHÅLLANDE ASLADLASGJDKSSAC

Vem ska jag klå upp?! *hämtar en hammare*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.atr.com.my%2Fstore%2Fimages%2FM10%2520Claw%2520Hammer%252027mm.jpg
(Om du nu av någon anledning inte vet hur en hammare ser ut. XD)


Hahahhaa alltså vad himla gullig du är. ♥ ÖVERTYDLIGHET FTW

without something there is no nothing

5 jul, 2012 21:03

Solkatten
Elev

Avatar


Jag hoppas verkligen Justin kommer till Malmö eller Göteborg nästa gång om han kommer hit fler gånger. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 jul, 2012 21:07

1 2 3 ... 5813 5814 5815 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.