@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Minidjuret
YAAY! 8D Jag hade tråkigt igårkväll/natt så jag skuttade runt och dansade i en halvtimme till Stayin' alive, sen kom jag på att jag borde spela in det... MHEHEHEHE InspiredPsycho Jag vill aldrig lämna det! 8D ♥ Solkatten My job here is done. 5 jul, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
KossanBerta
That's the spirit (; 5 jul, 2012 19:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ååå pappa tittar på "Vem vet mest?", fatta vad jobbigt att han ska ha dörren öppen också!!!
Nej nu stänger jag dörren. 5 jul, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Fan.
Lyckades hålla mig borta från det i tre dagar, men vad hjälpte det? Inte ett dugg. Nu gjorde jag det igen ändå.-_- 5 jul, 2012 19:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3 speech! 5 jul, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3 haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan.. JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3 5 jul, 2012 19:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Nej men gud xD
Min bror satt och tittade på nyheterna och jag lyssnade lite och så helt plötsligt hör man "Titta en orm och en katt" och så tittar jag upp och ser en bild på en orm och en bild på Bamse xD Åh vad underbart ♥ Hahah c: 5 jul, 2012 19:39 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Kossanberta
VI HAR EN BAKGRUNDSDANSARE!!!!! Eller kanske frammdrundsdansare med tanke på hur dåliga vi är på det här med att spela.... musik. 5 jul, 2012 19:52 |
|
Ginny00
Elev |
ÅHEY JUST NU HOPPAR JAG RUNT SOM EN TOK OCH HAR HÖGSTA VOLYM PÅ CDSPELAREN
Anledning: Skickade ett mail till Molly Sandéns manager imorse och har fått svar. För att maila Molly skickar man ett mail till Mollys manager, och så ger hon det vidare. ÅH GUD JAG ÄR SÅ NERVÖS MEN DET SKA BLI SÅ GRYMT. Jag ska få säga allt om hur mycket låten betytt. Har träffat henne två gånger men det har varit lite svårt att säga allt när det är jättemånga i kö bakom en MEN FATTA Jag ska skicka ett (lååååångt) mail till Molly My Marianne Sandén. Jag. Ska. Skicka. Mail. Till. Molly. (Mollyhatare: Släng er i väggen 5 jul, 2012 19:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3 haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan.. JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3 åååh du var inne!♥ men tänkte typ på såna som känner dai irl haha tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ? speech! 5 jul, 2012 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen