Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5812 5813 5814 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Minidjuret
YAAY! 8D
Jag hade tråkigt igårkväll/natt så jag skuttade runt och dansade i en halvtimme till Stayin' alive, sen kom jag på att jag borde spela in det... MHEHEHEHE

InspiredPsycho
Jag vill aldrig lämna det! 8D ♥

Solkatten
My job here is done.

5 jul, 2012 18:57

Borttagen

Avatar


KossanBerta
That's the spirit (;

5 jul, 2012 19:01

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Ååå pappa tittar på "Vem vet mest?", fatta vad jobbigt att han ska ha dörren öppen också!!!
Nej nu stänger jag dörren.

5 jul, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


Fan.

Lyckades hålla mig borta från det i tre dagar, men vad hjälpte det? Inte ett dugg. Nu gjorde jag det igen ändå.-_-

5 jul, 2012 19:05

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3

speech!

5 jul, 2012 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3


haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr
och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan..
JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3

5 jul, 2012 19:34

Minidjuret
Elev

Avatar


Nej men gud xD

Min bror satt och tittade på nyheterna och jag lyssnade lite och så helt plötsligt hör man "Titta en orm och en katt" och så tittar jag upp och ser en bild på en orm och en bild på Bamse xD
Åh vad underbart ♥
Hahah c:

5 jul, 2012 19:39

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Kossanberta
VI HAR EN BAKGRUNDSDANSARE!!!!!
Eller kanske frammdrundsdansare med tanke på hur dåliga vi är på det här med att spela.... musik.

5 jul, 2012 19:52

Ginny00
Elev

Avatar


ÅHEY JUST NU HOPPAR JAG RUNT SOM EN TOK OCH HAR HÖGSTA VOLYM PÅ CDSPELAREN

Anledning: Skickade ett mail till Molly Sandéns manager imorse och har fått svar. För att maila Molly skickar man ett mail till Mollys manager, och så ger hon det vidare.

ÅH GUD JAG ÄR SÅ NERVÖS MEN DET SKA BLI SÅ GRYMT. Jag ska få säga allt om hur mycket låten betytt. Har träffat henne två gånger men det har varit lite svårt att säga allt när det är jättemånga i kö bakom en

MEN FATTA
Jag ska skicka ett (lååååångt) mail till Molly My Marianne Sandén.
Jag.
Ska.
Skicka.
Mail.
Till.
Molly.


(Mollyhatare: Släng er i väggen Nejmen. Gör något annat och låt mig vara lycklig just nu)

5 jul, 2012 19:58

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
kan ngn ge mig mrs.tonks mobilnr? ouo
vill så hemskt gärna träffa henne nu i juli, men hon loggar ju aldrig in här </3


haha, jag har inte gett någon mitt mobilnr
och plötsligt är det väldigt osäkert om jag ens kan..
JAG VET, jag vet, jag är hopplös.. Jag vill så gärna, men jag kanske blir fast här på landet </3

åååh du var inne!♥
men tänkte typ på såna som känner dai irl haha

tvinga dina föräldrar och retsen att låta dig komma ?

speech!

5 jul, 2012 20:03

1 2 3 ... 5812 5813 5814 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.