UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Alltså... jag tycker ärligt talat inte riktigt om Disneyvarianten av Peter Pan. Eller okej, Return to Neverland gillar jag men ju äldre jag har blivit, desto svårare har jag för den första filmen
Annars älskar berättelsen om Peter Pan i allmänhet. Har sett nästan alla filmer som finns, läser boken just nu, skulle typ kunna döda för att få se Wendy and Peter Pan pjäsen (vet inte ens om den går fortfarande)
27 feb, 2018 15:12 |
|
Borttagen
|
Så jobbigt när alla andra är sjuka och jag måste göra deras jobb så jag inte hinner med mitt eget, jag som aldrig egentligen återhämtat mig från min förra utmattningskris! Jag vill också bli virus- eller bakteriesjuk någongång! Varför har jag så bra immunförsvar? ;___; Jag satt mitt i en virushärd på en vårdavdelning en hel vecka men inte tillstymmelse till smitta. Medan andra däckade direkt.
Hade lätt bytt ut min psykiska ohälsa, stresskänslighet, depression och ångest mot lite hederlig influensa eller magsjuka! 2 mar, 2018 19:39 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Jag jobbar gärna halvdagar på lördagar, trots att jag jobbar åtta timmar per dag måndag-fredag. Känns inte lika mycket som ett tvång eftersom jag bestämmer själv om jag vill åks till jobbet. Har varit ledig två lördagar sedan årsskiftet! Men ska tilläggas att extraarbetet gäller en uppgift som jag älskar att utföra. Det går att lyssna på musik/pod helt i sin egna lilla värld och jag får mer jobb utfört på lördagar då det inte finns några störningsmoment. Jag kommer i säng tidigare på fredagkvällar och blir mer utvilad av helgen eftersom dygnsrytmen hålls någorlunda intakt. Sen så är det inte en nackdel att det märks av ganska bra på lönekontot
2 mar, 2018 20:41 |
|
Scorperion
Elev |
Jag föredrar Delbus framför Scorose. Eller okej dom hade väl inte funkat som par men Delbus makear iallafall sense!
3 mar, 2018 12:05 |
|
Corazon
Elev |
5 mar, 2018 19:49 |
|
Scorperion
Elev |
Jag tycker åldersgränsen till energidricka borde höjas till 16. Jag vet att det är det på vissa ställen och ibland är det till och med 18, men vanligtvis är det 15. Hit och dit är man med om diskussioner mellan om det ska fortsätta vara 15 eller om det ska höjas till 18 men jag tycker 16 är en ganska lagom ålder
5 mar, 2018 19:59 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Scorperion: Oavsett vad det ändras till (eller inte ändras till) hoppas jag att vi faktiskt håller åldersgränsen. Vet inte riktigt hur det är på andra ställen, men i affärerna där jag bor / går i skola är det way too many 10-åringar som kan köpa energidricka hit och dit. Ibland känns det som att det knappt finns en åldersgräns, men det beror ju på vart i landet en bor Jag tycker åldersgränsen till energidricka borde höjas till 16. Jag vet att det är det på vissa ställen och ibland är det till och med 18, men vanligtvis är det 15. Hit och dit är man med om diskussioner mellan om det ska fortsätta vara 15 eller om det ska höjas till 18 men jag tycker 16 är en ganska lagom ålder 6 mar, 2018 10:55 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Scorperion: Oavsett vad det ändras till (eller inte ändras till) hoppas jag att vi faktiskt håller åldersgränsen. Vet inte riktigt hur det är på andra ställen, men i affärerna där jag bor / går i skola är det way too many 10-åringar som kan köpa energidricka hit och dit. Ibland känns det som att det knappt finns en åldersgräns, men det beror ju på vart i landet en bor Jag tycker åldersgränsen till energidricka borde höjas till 16. Jag vet att det är det på vissa ställen och ibland är det till och med 18, men vanligtvis är det 15. Hit och dit är man med om diskussioner mellan om det ska fortsätta vara 15 eller om det ska höjas till 18 men jag tycker 16 är en ganska lagom ålder För tioåringar är det ju livsfarligt. Självklart kan det orsaka problem för äldre också men för mindre barn är det ju värst. Och även om åldersgränsen håller i sig så är det ju lätthänt att man köper ut till yngre kompisar. Det är därför jag tycker 16 är en bra ålder. Är man 15 går man ju fortfarande i grundskolan och (nu säger jag inte att det är så för alla men vanligtvis) förväntas då att ha en massa yngre kompisar, medan man som 16 förväntas att gå i gymnasiet och umgås därmed mest med äldre personer. Det säger jag för att jag vet hur vanligt det är att köpa energidricka under skoltid
6 mar, 2018 11:48 |
|
Vickan
Elev |
Gillar inte Benjamins låt i Melodifestivalen, men folk verkar tro att han kommer att vinna
6 mar, 2018 17:43 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Vickan: Gillar inte Benjamins låt i Melodifestivalen, men folk verkar tro att han kommer att vinna Gillar inte heller den
6 mar, 2018 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen