My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! Naaaaaw X ) Haha, sööt? x) Jaaaaa! ♥ Jag tittar på första delen nu ;; ![]()
24 jul, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! Naaaaaw X ) Haha, sööt? x) Jaaaaa! ♥ Jag tittar på första delen nu Good! Men ååh, jag kan inte lägga upp bilden för jag begriper mig inte på den här datorn.. XC 24 jul, 2012 21:26 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Synd.. Men nu ska jag titta c:Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! Naaaaaw X ) Haha, sööt? x) Jaaaaa! ♥ Jag tittar på första delen nu Good! Men ååh, jag kan inte lägga upp bilden för jag begriper mig inte på den här datorn.. XC ;; ![]()
24 jul, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Synd.. Men nu ska jag titta c: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! Naaaaaw X ) Haha, sööt? x) Jaaaaa! ♥ Jag tittar på första delen nu Good! Men ååh, jag kan inte lägga upp bilden för jag begriper mig inte på den här datorn.. XC Njut av filmen! 24 jul, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Jag har 3 pony jag efter som
Jag har 3 personligheter he he he det finns linn jag zora jag Och en jag inte vet vd hon heter 25 jul, 2012 07:14 |
|
Borttagen
|
^Lägg upp en bild på dem!
25 jul, 2012 10:11 |
|
Miss_Green
Elev |
25 jul, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
^Det är jättefint!
25 jul, 2012 10:17 |
|
Regulus
Elev |
Här är några ponnys jag har gjort
![]() ![]() ![]() Ni kan hitta alla mina ponnys här: http://rumblerooar.deviantart.com/gallery/
25 jul, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
^Fina!
25 jul, 2012 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen