Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
alltså... vad ska man prata om när man väl står bredvid den man gillar? blir asblyg och vågar knappt prata med mina vänner. :c
17 dec, 2011 14:59 |
|
Jac
Elev |
17 dec, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: ^Haha, story of my life too. Jag menar. Visst att jag gillar honom, han är ju så himla fin, men jag är bara en i mängden. Varför skulle han bry sig om mig mer än någon annan liksom? Kanske för att du är friggin awesome och en underbar person? Eller så beskrev du precis dig själv?! Aw tack, men nix, 100% ikka. 17 dec, 2011 17:17 |
|
ikka
Elev |
avifors: ♥
"grattis grattis jättejättemycke! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 dec, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara fint o vara kär...
18 dec, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
Är vi för olika?
Åh. Drömde om honom inatt, faktiskt. Drömde att han grät, och då vaknade jag med ett ryck och bara liksom "VA!?" . Men han och jag är så olika... Han- den lugna, ganska tystlåtna och smarta killen i klassen. Jag; den högljudda och orädda, men också smarta tjejen i klassen. Vi är så olika, men ändå lika. Vi gillar samma saker; fotografering, konst, musik, djur, fysik, biologi... När han ibland kommer med sådana kommentarer blir jag glad. Eller det rätta ordet är lycklig. När det inte är så många i närheten... Han får mig alltid att skratta. Vi har samma humor, han och jag. Han får mig att le, allvarligt, på riktigt. Åh, jag känner hur jag vill gråta. Vet inte varför, precis. Jag har liksom aldrig vågat prata med honom, men i fredags så kom jag på att det är så lätt att lära känna en människa, att prata. Men med honom går det liksom inte. Jag blir helt korkad och säger dumma saker </3 I can't help but think, vi är för olika. Det kommer aldrig bli han och jag ändå. 18 dec, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
Jag behöver denna tråd just nu...
18 dec, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: ÅH DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR KÄRLEKSDÖDEN AAAH HITTADE MIN DEN DÄR YOUTUBEFILMEN FRÅN RISE AGAINST-SIGNERINGEN SOM VAR FÖRSTA GÅNGEN HAN&JAG TRÄFFADES, ASDFGHJKL ÅH FINT ♥♥ Känner för att typ visa den här nu men jag vet inte HAHA För övrigt så är allt konstiiiiigt och vi säger minst 9547689476 gånger att ÅH SKA VI TRÄFFAS?! men så blir det liksom aldrig av. I början var det jag som tänkte när den där dagen vi bestämt oss för att träffas väl kom, att "ahmen om han nu ville träffa mig idag skulle väl HAN höra av sig", men då det gick typ tre fyra gånger utan att han gjorde det insåg jag att det nog var jag som fick höra av mig för att fråga, de gånger JAG har gjort det har han dock bara "oj nej jag ska göra någonting annat idag jag kan inte ses", eller som sist då min vän tvingade mig att smsa och fråga om vi skulle ses när vi kom hem från Västerås & han inte svarade förrän tre timmar senare och ba "oj förlåt jag sov". Det är liksom HAN som frågar om JAG vill ses, men det är också alltid HAN som ställer in det och kommer på en massa konstiga ursäkter för att han sen inte kan ses. Fast så har han också börjat skriva en massa fina & gulliga saker till mig hela tiden och blööööööö jag är så förvirraaaaaaad. Vet ingenting av vad i helvete det är som pågår mellan oss egentligen. I måndags ba "du var fett fin idag! :$♥" Och våran konversation i torsdags/fredags asfldsglkfgdkjshsfg haha jag avled Spoiler: Tryck här för att visa! Insåg just hur otroligt awkward det vore om han visar sig vara medlem på mugglis................... Oh god jag skulle typ bli självmordsbenägen... Blir alltid så glad av att läsa dina inlägg här!!! Amazing!! 18 dec, 2011 22:21 |
|
Anapneo
Elev |
Jag har ett litet problem.... Det finns en väldigt fin och snäll tjej som jag känner, och jag har typ... börjat få känslor för henne, och både jag och hon är såhär kärleksfulla av oss, så varje gång nån av oss går så får den en kram och en puss av den andra, det är typ en "tradition" eller vad man kan kalla det. Nu har det blivit allt mer kramar och pussar (ja, pussar inte kyssar... fml) även om det inte är någon av oss som ska gå därifrån och sånt, och jag vet inte om hon gillar mig eller inte, men jag tror att jag verkligen gillar henne, men vi är också jätte bra kompisar och jag vill inte förstöra det och allt är bara jobbigt och jag behöver hjälp...
18 dec, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Jag har ett litet problem.... Det finns en väldigt fin och snäll tjej som jag känner, och jag har typ... börjat få känslor för henne, och både jag och hon är såhär kärleksfulla av oss, så varje gång nån av oss går så får den en kram och en puss av den andra, det är typ en "tradition" eller vad man kan kalla det. Nu har det blivit allt mer kramar och pussar (ja, pussar inte kyssar... fml) även om det inte är någon av oss som ska gå därifrån och sånt, och jag vet inte om hon gillar mig eller inte, men jag tror att jag verkligen gillar henne, men vi är också jätte bra kompisar och jag vill inte förstöra det och allt är bara jobbigt och jag behöver hjälp... usch, suttit i samma sits... men jag gjorde inget åt det, och då blev det inget mer, det utvecklades inte på något sätt då... men du kan ju alltid vänta och se vad som händer, eller försöka snacka med henne, bara ni två ? hoppas det går bra iallafall.. ♥ 19 dec, 2011 06:25 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen