Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sorgens tider [SV]

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

1 2 3 ... 57 58 59 ... 69 70 71
Användare Inlägg
grodan-boll
Elev

Avatar


^
^
Såklart jag skulle läsa dom!! ♥

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

11 nov, 2011 14:07

Ginny.T
Elev

Avatar


självklart skulle jag läsa dom

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

11 nov, 2011 17:34

Bombarda
Elev

Avatar


Självklart skulle jag det!

Jag vore dum om jag inte gjorde det xP

Kärlek till alla!

11 nov, 2011 18:26

Borttagen

Avatar


okej tack.. jag funderar på att börja avsluta denna och börja på den andra... och jag är ledsen: det kommer inte mer idag Kommer imorgon istället..

11 nov, 2011 20:35

Bombarda
Elev

Avatar


Okej,, tråkigt att den slutar snart med vi får ju en slags "fortsättning" på sätt och vis ändå

Kärlek till alla!

11 nov, 2011 20:37

Be weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tack ♥
Mina kompisar (på mugglis FredHannaGeorge och den andra har inte mugglis ^^) har gett mig idén att skriva två till, ungefär som denna men ur andras perspektiv (t.ex den andra efter de här ska handla om Fred's liv i himlen, den tredje ska kanske handla om Lee Jordan )
Så just nu vill jag bara veta: Skulle ni läsa dom/den (om det bara blir en till) då?
Btw.. ett nytt kapitel kommer senare ikväll..
såklart jag kommer läsa den

Sirus Black <3 läs gärna min ff: Ronald Weasleys liv

11 nov, 2011 21:16

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Be weasley:
Skrivet av Borttagen:
Tack ♥
Mina kompisar (på mugglis FredHannaGeorge och den andra har inte mugglis ^^) har gett mig idén att skriva två till, ungefär som denna men ur andras perspektiv (t.ex den andra efter de här ska handla om Fred's liv i himlen, den tredje ska kanske handla om Lee Jordan )
Så just nu vill jag bara veta: Skulle ni läsa dom/den (om det bara blir en till) då?
Btw.. ett nytt kapitel kommer senare ikväll..
såklart jag kommer läsa den

Jag också!

~MY TUMBLR~

11 nov, 2011 21:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Okej,, tråkigt att den slutar snart med vi får ju en slags "fortsättning" på sätt och vis ändå

det var bara en fundering.. jag har ganska många idéer kvar, och jag vet inte om jag har bestämt mig helt om det andra än..
Så ja, ni kan ju förvänta er minst 10-15 kapitel till på den här.. har rätt så mycket kvar.. bland annat ganska svåra val för George, men även för Percy och sådant dära

11 nov, 2011 21:47

nilla10
Elev

Avatar


okiii

hej hej! :)

11 nov, 2011 21:49

Ginny.T
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Bombarda:
Okej,, tråkigt att den slutar snart med vi får ju en slags "fortsättning" på sätt och vis ändå

det var bara en fundering.. jag har ganska många idéer kvar, och jag vet inte om jag har bestämt mig helt om det andra än..
Så ja, ni kan ju förvänta er minst 10-15 kapitel till på den här.. har rätt så mycket kvar.. bland annat ganska svåra val för George, men även för Percy och sådant dära

okejdokej

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

11 nov, 2011 23:09

1 2 3 ... 57 58 59 ... 69 70 71

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

Du får inte svara på den här tråden.