Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
11 nov, 2011 14:07 |
|
Ginny.T
Elev |
självklart skulle jag läsa dom
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 11 nov, 2011 17:34 |
|
Bombarda
Elev |
Självklart skulle jag det!
Jag vore dum om jag inte gjorde det xP Kärlek till alla! 11 nov, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
okej tack.. jag funderar på att börja avsluta denna och börja på den andra... och jag är ledsen: det kommer inte mer idag
11 nov, 2011 20:35 |
|
Bombarda
Elev |
Okej,, tråkigt att den slutar snart med vi får ju en slags "fortsättning" på sätt och vis ändå
Kärlek till alla! 11 nov, 2011 20:37 |
|
Be weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: såklart jag kommer läsa den Tack ♥ Mina kompisar (på mugglis FredHannaGeorge och den andra har inte mugglis ^^) har gett mig idén att skriva två till, ungefär som denna men ur andras perspektiv (t.ex den andra efter de här ska handla om Fred's liv i himlen, den tredje ska kanske handla om Lee Jordan Så just nu vill jag bara veta: Skulle ni läsa dom/den (om det bara blir en till) då? Btw.. ett nytt kapitel kommer senare ikväll.. Sirus Black <3 läs gärna min ff: Ronald Weasleys liv 11 nov, 2011 21:16 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Be weasley: Skrivet av Borttagen: såklart jag kommer läsa den Tack ♥ Mina kompisar (på mugglis FredHannaGeorge och den andra har inte mugglis ^^) har gett mig idén att skriva två till, ungefär som denna men ur andras perspektiv (t.ex den andra efter de här ska handla om Fred's liv i himlen, den tredje ska kanske handla om Lee Jordan Så just nu vill jag bara veta: Skulle ni läsa dom/den (om det bara blir en till) då? Btw.. ett nytt kapitel kommer senare ikväll.. Jag också! ~MY TUMBLR~ 11 nov, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Okej,, tråkigt att den slutar snart med vi får ju en slags "fortsättning" på sätt och vis ändå det var bara en fundering.. jag har ganska många idéer kvar, och jag vet inte om jag har bestämt mig helt om det andra än.. Så ja, ni kan ju förvänta er minst 10-15 kapitel till på den här.. har rätt så mycket kvar.. bland annat ganska svåra val för George, men även för Percy och sådant dära 11 nov, 2011 21:47 |
|
nilla10
Elev |
okiii
hej hej! :) 11 nov, 2011 21:49 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Okej,, tråkigt att den slutar snart med vi får ju en slags "fortsättning" på sätt och vis ändå det var bara en fundering.. jag har ganska många idéer kvar, och jag vet inte om jag har bestämt mig helt om det andra än.. Så ja, ni kan ju förvänta er minst 10-15 kapitel till på den här.. har rätt så mycket kvar.. bland annat ganska svåra val för George, men även för Percy och sådant dära okejdokej "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 11 nov, 2011 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen