Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L
Elev |
Narcissa Malfoy... Eller möjligtvis Neville. ♥
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 18 dec, 2011 22:09 |
|
Solkatten
Elev |
Draco typ
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Fleur(ursäkta men jag vet inte hur det stavas) hon väskkar då trevlig och go.
19 dec, 2011 00:55 |
|
Miu
Elev |
Harry eller Ron, mina älsklingar ♥
Neville ser ju fortfarande ut som i The philosopher's stone ;3 Love Harry, love.. 19 dec, 2011 01:23 |
|
Wolfsbane
Elev |
Jag skulle vilja gifta mig med Luna, Fred, George, Ron, Neville eller Dobby
_________________________________________ ![]() ![]()
19 dec, 2011 08:09 |
|
BlondaHermione
Elev |
Harry ofc
Sedan skulle jag typ ge honom någon glömserum så han glömmer Ginny och Cho. ^^ Jag vet att han inte känner något för Cho mer.
19 dec, 2011 08:11 |
|
Solkatten
Elev |
Harry är ful. Hehe xD I alla fall i sista filmen
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2011 11:01 |
|
Minerva
Elev |
Fred eller George. Eller vad fan, jag tar båda två.
Wit beyond measure is man's greatest treasure 19 dec, 2011 11:28 |
|
SimonCordatilia
Elev |
Skulle nog säga... Ginny, Hermione eller Romilda Vane
19 dec, 2011 12:11 |
|
madeleinegranger
Elev |
19 dec, 2011 12:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen