Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josie Malfoy
Elev |
Skrivet av moii: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Josie Malfoy: men det blir väl ett "bra" slut? va?va?va? *orolig* hon skriver alltid bra, såklart det blir ett bra slut ^^ Hahhah, man vet aldrig... AAAAAAAA!!!!!!!! *panik* bäst för dig att det blir ett bra slut där Luna och Draco ♥.♥ blir ihop *peka på moii med trollstav* Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 12 sep, 2011 19:33 |
|
Bling
Elev |
Skrivet av moii: Skrivet av Bling: Jag vet inte vad som gör mig mest "ledsen", att Pansy är så ELAK eller att det snart är slut! D: Men allt bra har ett slut, och din ff är SUPERBRA! Jag måste ju tyvärr avsluta den någon gång, och eftersom jag har mycket läxor och sånt nu... Men kanske börjar på någon ny fanfiction, och skriver klart den innan jag lägger ut den, och då kan jag ju lägga ut hela tiden utan att känna mig stressad att skriva. Funderar dock på en sak... Jag vill sluta vid kap. 50, de är ett bra och jämnt tal, men har mycket att skriva på den, så kanske kap. 50 del 1 osv.... Får se De kommer nog iaf bli låååånga kap till slutet Jippie! Men gör det som känns bäst för dig. Allt bra har ett slut
12 sep, 2011 19:35 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av moii: Skrivet av linnvendela: Fårlåt men, Jävla Pansy! Komma och vara sådär elak?! Sluta! Och du är bara jobbig när du slutar mitt i... ;D Meeeeeer!=D♥ Ehhehe (<---- Voldy's skratt) Jag älskar att sluta mitt i... MOHAHAHAHHAA! På det viset är du som sagt bara jobbig!;D♥ Jaha. 12 sep, 2011 19:42 |
|
moii
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av moii: Skrivet av linnvendela: Fårlåt men, Jävla Pansy! Komma och vara sådär elak?! Sluta! Och du är bara jobbig när du slutar mitt i... ;D Meeeeeer!=D♥ Ehhehe (<---- Voldy's skratt) Jag älskar att sluta mitt i... MOHAHAHAHHAA! På det viset är du som sagt bara jobbig!;D♥ Hahahaha, aw :'D ♥ ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 12 sep, 2011 19:45 |
|
mine
Elev |
12 sep, 2011 20:30 |
|
Sky.
Elev |
AWESOME! MER!
12 sep, 2011 20:31 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Så bra meeeeeeeeeer!
23 september <3 12 sep, 2011 21:18 |
|
Lunah~
Elev |
13 sep, 2011 10:34 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 13 sep, 2011 16:41 |
|
moii
Elev |
Jag vill inte avslöja hur det slutar...
Men nu kommer mer, i alla fall, enjoy it! _______________________________________________ Kapitel 43 Hon rev snabbt upp brevet och såg den handstil hon inte hade väntat sig. Det var Dracos. Luna, vi kan inte träffas mer, det vet du. Hur mycket jag än vill, det går inte... Jag älskar dig, mest i hela välden, och ingen ska någonsin få röra dig. Detta är bäst, bäst för dig, vi kan bara inte träffas, om B----trix (kan inte skriva ut namnet, för riskabelt om någon annan läser) får reda på detta, då är det ute med oss. Jag älskar dig och saknar dig... / Draco ♥ Luna kollade igenom brevet en gång till. Hon svalde och kände klumpen i halsen. Luna gick ner till stora salen där hon såg Blaise. - Heej Luna, ropade han glatt. - Hej, sa Luna till svar. Hon försökte låta glad, men hon lyckades inte så bra. - Hur är det? Jag hörde att det var slut mellan dej och Draco, sa Blaise när Luna hade gått fram till honom. - Jo, det är väl... okej, ljög Luna. Blaise tittade på henne och såg antagligen att hon ljög. Han sa med snäll röst: - Jag finns, om du vill prata om det. - Tack, sa Luna och kramade om Blaise. Dom hade blivit så mycket bättre vänner på sistone. Hon gick till sina lektioner, var av en med Gryffindor, och Luna tyckte det skulle bli det roligaste på hel dagen. Timmarna gick, och Luna gick mot Den förbjudna skogen och mot Hagrids stuga. Dom skulle ha skötsel av magiska djur. Hon så att några i Gryffindor redan var där, Ginny till exempel. - Heeej, sa Ginny och kramade Luna och Jane. - Hej, hälsade dom tillbaka. Dom pratade en lång stund, sen kom Hagrid och lektionen började. Dom skulle mata några konstiga djur som Luna aldrig sett förr. Vissa var prickiga, vissa randiga, vissa ändrade färg och några hade många olika färger. Luna älskade dessa djuren. Hon hade bara hört talas om dom, men aldrig sett dom på riktigt. Efter lektionen gick Luna upp mot slottet när hon hörde någon gå snabbt bakom sig. Hon vände sig om och såg Blaise stå där, andfådd. - Hej, sa Blaise glatt hans leende strålade. - Heej, sa Luna tillbaka. - Har du några fler lektioner?, frågade Blaise. - Nej, de har jag inte, svarade Luna efter en liten stund. Hon hade fått hjärnsläpp och glömt om hon hade lektioner. - Okej, inte jag heller, vill du hitta på något?, frågade Blaise. - Javisst! Gärna, svarade Luna. Hon fortsatte: - Vad ska vi hitta på? - Vad vill du?, frågade Blaise snällt. - Äh, bestäm du, sa Luna lite trotsigt. - Okej, spela lite kort?, frågade Blaise. - Visst, svarade Luna glatt. ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 13 sep, 2011 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen