Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
ska köpa en trollstav nästa gång jag får pengar............. hehehehhe åh mina föräldrar kommer bli asarga men det struntar jag i. kan dock inte bestämma mig för vilken jag ska köpa :$$$$$$
17 aug, 2011 21:13 |
|
Borttagen
|
^ Av att döma efter vem du verkar gilla.. Köp Dracos :3
17 aug, 2011 21:42 |
|
childhoodlight
Elev |
17 aug, 2011 21:46 |
|
mellanrum
Elev |
17 aug, 2011 21:47 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hej, jag är hungrig.
wolfstar deserved better. 17 aug, 2011 21:48 |
|
childhoodlight
Elev |
17 aug, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
jag vill ha vimto :c
får tvinga brorsan att gå och köpa en... IMORGON! -.- 17 aug, 2011 21:51 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av whirlwinds: ska köpa en trollstav nästa gång jag får pengar............. hehehehhe åh mina föräldrar kommer bli asarga men det struntar jag i. kan dock inte bestämma mig för vilken jag ska köpa :$$$$$$ om du köper dracos kommer jag kidnappa den. mitt gymnasiebusskortsak tar mig ändå till arboga, you can't hide! ![]()
17 aug, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
går och lägger mig på golvet och läser, orkar inte sitta upp längre. ska upp tidigt imorn också......
17 aug, 2011 22:44 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Av att döma efter vem du verkar gilla.. Köp Dracos :3 haha jo, tror det blir den :> hyperion, NO WAY kommer typ ta med mig den överallt isåfall, och skydda den med mitt liv. ehehehe. idag när jag var ute med hunden råkade jag säga "men åh KOM NU tom felton!!!", siriusly.............. jag har problem. allvarliga problem.
17 aug, 2011 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen