ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
(Smart! Jossi! Ceczan04 )
"Men... Vi kanske inte ska vara här... Det här är det mest självklaraste stället att leta efter oss!"Jag har tält, och regnskydd, samt madrasser och filtar. Vi kanske kan typ..." Säger jag när Jossan avbryter "Sova i skogen!!" Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:05
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-19 kl. 21:07
|
|
Borttagen
|
(Om de släpper Gwen ur häktet kan ju de tälta för att fira det!)
19 aug, 2015 21:05 |
|
Kaylin
Elev |
(Oj... Jag skrev samtidigt som er... Men ska vi köra så som vi skrev?? Och vi kan typ ringa Jenn, Gwen, och Joey?"
Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
(För mig går det!)
19 aug, 2015 21:07 |
|
Kaylin
Elev |
(Ni andra då??)
Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
(NI MÅSTE RINGA JENN!!!!)
19 aug, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
Will
"Jag tycker vi ska ringa de andra!" Sade jag till Kayla och Jossan. 19 aug, 2015 21:09 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag tar upp mobilen, och trycker på Jenns nummer. "TUUUUT... TUUUUT... TUUUT... Hej!" Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:10 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag hö min mobil ringa. Jag tar upp den. "Hej?" sa jag mer som en fråga. "Vem talar jag med?" frågade jag. 19 aug, 2015 21:11 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Hej, Jenn, det är Kayla!!... Vi tänkte tälta... Vill du vara med?" Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen