Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
19 nov, 2015 14:05 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Vi gick int till Alexs rum.
"Jag vill påminna dig om du har läxor att göra prinsessan.", säger Kuru och Alex himlar med ögonen. "Jag har ju sagt det Kuru. Du behöver inte kalla mig för prinsessan. Och läxorna gör jag imorgon.", säger hon. ![]()
19 nov, 2015 14:17 |
|
catradora
Elev |
19 nov, 2015 16:14 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Inget särskilt. Skolan är tråkig. Men jag älskar att spela gitarr.", sa Alex.
"Alex är fantastisk på gitarr. Ni ska höra hennes band med Amanda och Jb.", säger Kuru. ![]()
19 nov, 2015 17:15 |
|
catradora
Elev |
19 nov, 2015 17:50 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
19 nov, 2015 18:31 |
|
catradora
Elev |
19 nov, 2015 18:38 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag hörde Alex och Rue prata.
Jag tänkte på Kurs fråga. "Jag kan sjunga.", sa jag och log. Alex och Rue började en diskussion. "Kul!", svarade Kuru. ![]()
19 nov, 2015 18:54 |
|
catradora
Elev |
19 nov, 2015 19:42 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
19 nov, 2015 20:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen