Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
"Okej", säger jag och funderar det borde ju rimligen vara någon i Slyherin som attackerat Austin. Ja funderar på vilka som går i min årskurs.
10 sep, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Jag tänker på vad mer dem kan ha som alibi. Typ inget.
10 sep, 2015 19:25
|
|
Borttagen
|
Ja tänker på massor av Slytherinare.
10 sep, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
10 sep, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
De som stod mig nära och träffade Austin var ju... Maria och Amelia.
11 sep, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
" Har du kommit på det?" frågade jag försiktigt.
12 sep, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
"Jag... jag men det kan ju inte... jo Maria och Amelia", stammar jag.
12 sep, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
" Jag tänkte också på dem..." söger jag försiktigt.
12 sep, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
"Tänk om det faktiskt är dom...", säger jag.
12 sep, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
" Men varför?" frågade jag.
12 sep, 2015 20:23
|
Du får inte svara på den här tråden.