Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
" bäst för dig att du talar saning " sa Wiliam
10 dec, 2013 21:24
|
|
Borttagen
|
"Och varför är du här då?" frågade Alicia och la händerna i kors.
"öhm... för samma orsak som ni..."
"Och hur vet du vad vi har för orsak?"
10 dec, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
Wiloam såg tveksamt på killen han litade inte påhonom
10 dec, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
"Öhm..."
"Antingen har du följt efter oss och fått reda på vad vi gör här eller så är det så att du bor här och ljuger." muttrade Alicia.
10 dec, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
Wiliam såg på Killen om han hade följt efter dom så borde han veta vem ham var
" vem är jag? " frågade Wiliam
10 dec, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
Han var tyst.
"Åh shit..." muttrade Alicia.
10 dec, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
" löngnare " sa Wiliam till killen
10 dec, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
"Du bor här, eller?" muttrade Alicia surt.
10 dec, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
Wiliam höll ögonen pä killen
10 dec, 2013 22:04
|
|
Borttagen
|
"Nej... men om jag nu visste hans namn och vem han är så skulle jag ju inte säga det." flinade killen.
11 dec, 2013 15:38
|
Du får inte svara på den här tråden.