Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 57 58 59 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vi stannar över natten. Går det bra?" frågade jag och kastade en blick på Sanna.

1 nov, 2013 23:11

Borttagen

Avatar


Nellie-

"Självklart, hon verkar trött"
Sa jag.

1 nov, 2013 23:12

Borttagen

Avatar


Jag tog en filt och la den över henne och satte mig sedan i en fotölj.

1 nov, 2013 23:18

Borttagen

Avatar


"Gruppen var större än oss. Vi behöver mer hjälp!"

1 nov, 2013 23:19

Borttagen

Avatar


"Men vi känner inga fler vampyrer!"

1 nov, 2013 23:32

Borttagen

Avatar


"Jag vet..."
Mumlade jag och bet mig i läppen.


-Sanna-
Jag vaknade av att någon satte sig i soffan där jag låg. Jag öppnade ögonen och satte mig hastigt upp i hörnet av soffan. Det var Diego som satt sig bredvid mig. Jag drog filten tätt omkring mig.

1 nov, 2013 23:35

Borttagen

Avatar


"Jag vill inte dricka ditt blod." Diego log lite.

1 nov, 2013 23:37

Borttagen

Avatar


Orden dricka ditt blod fick mig att rysa.

1 nov, 2013 23:38

Borttagen

Avatar


Jag kom fram till dem.
"Sanna. Vi tror dom kommer anfalla idag. Vi vill att du stannar här medan vi fightas. okej?"

1 nov, 2013 23:42

Borttagen

Avatar


"Men..."
Började jag men blev avbruten av ingen mindre än Diego.

1 nov, 2013 23:43

1 2 3 ... 57 58 59 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.