Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Vi stannar över natten. Går det bra?" frågade jag och kastade en blick på Sanna.
1 nov, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Nellie-
"Självklart, hon verkar trött"
Sa jag.
1 nov, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
Jag tog en filt och la den över henne och satte mig sedan i en fotölj.
1 nov, 2013 23:18
|
|
Borttagen
|
"Gruppen var större än oss. Vi behöver mer hjälp!"
1 nov, 2013 23:19
|
|
Borttagen
|
"Men vi känner inga fler vampyrer!"
1 nov, 2013 23:32
|
|
Borttagen
|
"Jag vet..."
Mumlade jag och bet mig i läppen.
-Sanna-
Jag vaknade av att någon satte sig i soffan där jag låg. Jag öppnade ögonen och satte mig hastigt upp i hörnet av soffan. Det var Diego som satt sig bredvid mig. Jag drog filten tätt omkring mig.
1 nov, 2013 23:35
|
|
Borttagen
|
"Jag vill inte dricka ditt blod." Diego log lite.
1 nov, 2013 23:37
|
|
Borttagen
|
Orden dricka ditt blod fick mig att rysa.
1 nov, 2013 23:38
|
|
Borttagen
|
Jag kom fram till dem.
"Sanna. Vi tror dom kommer anfalla idag. Vi vill att du stannar här medan vi fightas. okej?"
1 nov, 2013 23:42
|
|
Borttagen
|
"Men..."
Började jag men blev avbruten av ingen mindre än Diego.
1 nov, 2013 23:43
|
Du får inte svara på den här tråden.