Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag flinar roat. Vi kommer in i salen.
22 nov, 2013 21:19
|
|
Borttagen
|
Teddy ser på oss, jag gör tummen upp och han går in. Där står Victorie och väntar på honom.
"Hopplöst", jag ler roat och ser på Pling.
"Mot Hogsmeade?"
22 nov, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
Jag flinar.
- Minst sagt! säger jag.
Så nickar jag och börjar gå mot portarna.
22 nov, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
Jag ser mig om efter nån jag känner. Ingen. Det verkar vara få som går till Hogsmeade idag.
22 nov, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
"Så... vi är lite sena", jag ser på klockan.
"De flesta är nog redan där"
22 nov, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Jag börjar gå. Vi börjar gå...
22 nov, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
LOLOLOLOLOLOL PEETA!!!!!!LOLOLOL (flum...)
2Så, vart vill du först?"
22 nov, 2013 21:43
|
Du får inte svara på den här tråden.