Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 57 58 59 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag flinar roat. Vi kommer in i salen.

22 nov, 2013 21:19

Borttagen

Avatar


Teddy ser på oss, jag gör tummen upp och han går in. Där står Victorie och väntar på honom.
"Hopplöst", jag ler roat och ser på Pling.
"Mot Hogsmeade?"

22 nov, 2013 21:22

Borttagen

Avatar


Jag flinar.
- Minst sagt! säger jag.
Så nickar jag och börjar gå mot portarna.

22 nov, 2013 21:25

Borttagen

Avatar


Jag går bredvid Pling.

22 nov, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Jag ser mig om efter nån jag känner. Ingen. Det verkar vara få som går till Hogsmeade idag.

22 nov, 2013 21:30

Borttagen

Avatar


"Så... vi är lite sena", jag ser på klockan.
"De flesta är nog redan där"

22 nov, 2013 21:32

Borttagen

Avatar


- Ja! mumlar jag.

22 nov, 2013 21:35

Borttagen

Avatar


Jag börjar gå. Vi börjar gå...

22 nov, 2013 21:35

Borttagen

Avatar


Lol.

Vi kommer fram.

22 nov, 2013 21:40

Borttagen

Avatar


LOLOLOLOLOLOL PEETA!!!!!!LOLOLOL (flum...)

2Så, vart vill du först?"

22 nov, 2013 21:43

1 2 3 ... 57 58 59 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.