ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Hata på ni, jag tar inte illa upp
3 nov, 2013 21:21 |
|
Testralis
Elev |
(Bra
Jag reser mig sakta upp. Jag tänker att jag måste gå, för att Brian ska kunna få sin stund med Violetta. Jag börjar gå mot sällskapsrummet. Egentligen vet jag inte vad jag håller på med. Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
3 nov, 2013 21:44 |
|
Borttagen
|
Violetta tar några enkla steg tillbaka till mig, och sätter sig ner.
"Violetta, fint namn", hon ler när jag säger det. "Du kan väl berätta lite om dig? Du vet ju massor om mig, men jag inget om dig." "Nej, då kommer ni bara använda det mot mig!" Hon reser sig upp igen. "Inte så, mer när du lärde dig cykla, älsklingsglass och sånt." Hon sätter sig ner igen, och slappnar av. "Min favoritfärg är grått-" "Som mina ögon?" Hon ler, och ser ner i marken. "Som dina ögon." "Min är röd, helst vinröd. Din glasssmak då?" Så fortsätter det ett tag. Jag låsas som om det vore ett helt normalt samtal. Men samtidigt kastar jag blickar åt Cornelias håll. 3 nov, 2013 22:09 |
|
Testralis
Elev |
(Okej vi ändrar, jag ligger kvar)
Jag lyssnar till deras samtal. Eller, jag försöker lyssna. Jag hör bara några få ord som "ögon", "glass" och "favoritfärg", jag undrar vad de pratar om. Vet dem om att jag ligger kvar här? Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
3 nov, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
(förlåt hann inte se din text)
"Hallon alltså? Jag kan inte få nog utav citron!", jag skrattar uppmuntrande och Violetta skrattar med. Sen stelnar hon plötsligt till och ser på mig. Hon reser sig och backar. "Jag... måste... måste gå! Nu! Jag måste gå nu!", hon vänder sig om och springer innan jag hinner säga något. "Cornelia?" 3 nov, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag faller ihop på golvet av utmattning.
3 nov, 2013 22:24 |
|
Borttagen
|
"Cornelia?", jag letar efter min kvast, som ska ligga nära mig.
3 nov, 2013 22:29 |
|
Borttagen
|
Jag går ner och sätte mig vid sjön. Jag tar upp Hogwarts historia och läser den.
4 nov, 2013 05:57 |
|
Testralis
Elev |
"Ja?" viskar jag. "ÄR hon kvar?"
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
4 nov, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
"Borta, men hur ska vi ut?Om jag bara kunde...", jag sträcker ut min friska arm mot min stav , kvasten är bruten på mitten och omöjlig att flyga. Staven ligger allt för långt bort och jag kan inte röra mig med min hand.
4 nov, 2013 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen