(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 00:03 |
|
Borttagen
|
Någon kille som satt på en av sängarna glodde på oss.
- Vad ? Undrade jag och såg på killen. 26 okt, 2013 00:04 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 00:06 |
|
Borttagen
|
Jag log.
- Tack. Sade jag och lutade mig mot Add. 26 okt, 2013 00:08 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 00:09 |
|
Borttagen
|
Jag lade armarna om Add och log.
26 okt, 2013 00:12 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 00:19 |
|
Borttagen
|
-Vi kanske borde gå på lektion... Sade jag dystert.
26 okt, 2013 00:20 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 00:22 |
|
Borttagen
|
- Jag vet. Skrattade jag.
26 okt, 2013 00:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen