Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Ska vi gå då?"
Frågade jag och såg ner i hennes bruna nästan lysande ögon.
"Visst." Log jag.
29 sep, 2013 15:28
|
|
Borttagen
|
Vi gick tillsammans ut ovh tog plats i baksätet av bilen.
29 sep, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
"Kör oss till valhallaskolan."
29 sep, 2013 15:35
|
|
Borttagen
|
"Japp!"
Sa han och blinkade till mig i backspegeln.
29 sep, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 15:38
|
|
Borttagen
|
Vi var snart där, jag klev ur bilen och gick runt den och öppnade Wiis dörr.
29 sep, 2013 15:39
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 15:44
|
|
Borttagen
|
Vi gick tillsammans in i gympasalen som var festlokal. Det var massa folk, en fotovägg och ett stort bord med godis m.m.
29 sep, 2013 15:46
|
|
Borttagen
|
Vi gick fram till fotoväggen.
29 sep, 2013 15:46
|
|
Borttagen
|
Fotograferna knäppte av våra bilder som man kunde på köpa lite senare.
29 sep, 2013 15:48
|
Du får inte svara på den här tråden.