(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Roxanne, varför är du med den där Jhon? Jag vill ju bara vara med dig, och jag har faktiskt tänkt säga upp mig hos rektorn, för jag vill inte spionera på den jag är kär i, men sen lämnar du mig bara! snyftar Erik sluddrigt. Han är verkligen helt borta, tänker jag och suckar. Försiktigt lyfter jag upp Eriks huvud så att han ser på mig.
5 sep, 2013 20:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vaknar av att någon lägger sig bredvid mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
- Erik, ta dig samman, det här är inte du, du måste få lite näring och motion till den här kroppen. Kom, så äter vi lite och springer sen in till stan.
Erik nickade, och sen gjorde vi det. Åt. Sprang. 5 sep, 2013 21:04 |
|
Queen Boo
Elev |
James såklart.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Vi kom tillbaka, svettiga båda två. Vi gick tyst in i vårt rum. Jag gick in i badrummet och steg in i duschen. Plötsligt, helt utan förvarning, steg Erik in. Jag ryckte till och hade fallit ner på golvet om inte Erik tagit ett fast tag om min midja och dragit upp mig.
Han såg mig i ögonen med en kärlek så stark att mina ben började darra. - Jag tänker inte säga förlåt för att jag gör detta, mumlade Erik och lutade sig mot mig. 5 sep, 2013 21:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tog hans hand.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Eriks läppar var mjuka mot mig, precis som hans händer. Först stod jag bara fastfrusen, men sen klamrade jag mig fast vid honom, kysste honom hårt tillbaka. Ville ha honom så mycket. Jag satte på duschen och lät vattnet strila ner för bådas våra nakna kroppar.
5 sep, 2013 21:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag somnade igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
I en timme stod jag och Erik i duschen, innan jag gick ut, och klädde mig.
5 sep, 2013 21:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sov fortfarande
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 21:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen